וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל ז'סוס לא זקוק לניתוח, צפוי להיעדר תקופה של 2-3 חודשים

הברזילאי שנפצע נגד קריסטל פאלאס, סובל מפגיעה ברצועה הצולבת, אבל לא מקרע. יהיה כשיר למונדיאל: "תודה לאל". לוקאס נמצ'ה בן ה-19 עשוי לתפוס את מקומו בסגל בתקופה הקרובה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של לוקאס נמצ'ה

במנצ'סטר סיטי ובעיקר בנבחרת ברזיל נשמו לרווחה אחרי שאמש (שני) התברר שגבריאל ז'סוס לא סובל מקרע ברצועה הצולבת. מוליכת הפרמיירליג הודיעה אתמול בשעות הערב המאוחרות שהחלוץ הברזילאי סובל מפגיעה ברצועה הצולבת, אבל לא מקרע.

ז'סוס עצמו צייץ בטוויטר: "היום עברתי בדיקה שאבחנה שאני סובל מפגיעה ברצועה הצולבת! תודה לאל, אני לא אצטרך לעבור ניתוח. תודה לכולם על התמיכה ועל המחשבות החיוביות! שנה טובה! 2018 הולכת להיות השנה שלי!!!".

ז'סוס שכבש העונה 8 שערי ליגה ו-2 נוספים בליגת האלופות, נפצע במהלך המחצית הראשונה במשחק נגד קריסטל פאלאס וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי. החשש היה שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, גמר את העונה ונמצא בסכנת היעדרות מהמונדיאל, אבל כעת נראה שהוא ייעדר חודשיים-שלושה.

הפציעה של החלוץ בן ה-20 הציתה מחדש גל שמועות על כך שמנצ'סטר סיטי תנסה לצרף את אלכסיס סאנצ'ס כבר בינואר ולא תמתין לסוף העונה, אז הוא יהפוך לשחקן חופשי. קון אגוארו הוא כעת חלוץ החוד הטבעי היחידי בסגל של פפ גווארדיולה.

לא מן הנמנע שלוקאס נמצ'ה בן ה-19 יכלל בסגל בתקופה הקרובה. נמצ'ה נולד בהמבורג להורים מגרמניה וניגריה, אבל גדל באנגליה. הוא כבש העונה 8 שערים ב-7 משחקים בליגת המילואים וזכה עם נבחרת הנוער של אנגליה ביורו 2017 אחרי שכבש שערי ניצחון בחצי הגמר ובגמר.

שחקן מנצ'סטר סיטי, גבריאל ז'סוס ברגע הפציעה בברך. GettyImages
ז'סוס ברגע הפציעה/GettyImages

אבל לא רק ז'סוס ודה בראונה הפצועים ייעדרו בתקופה הקרובה, אלא גם דויד סילבה. סיטי הודיעה שהקשר הספרדי המצוין יחמיץ את המשחקים הקרובים בשל "סיבות אישיות". סילבה לא שיחק מאז ה-0:4 על בורנמות' לפני הכריסמס וגווארדיולה שנשאל על כך הסביר: "החיים האישיים תמיד חשובים יותר מכל סיטואציה אחרת, אז הוא יחזור כשהוא יהיה מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully