וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: סימאונה בעקבות אספיליקואטה, רונאלדו מציב דרישה חדשה לריאל מדריד

בספרד טוענים כי מאמן אתלטיקו מדריד מבקש מההנהלה להחתים את שחקן ההגנה של צ'לסי. הכוכב הפורטוגלי של הבלאנקוס דורש להחתים מיד שני שוערים חדשים. וגם: יובה סימנה את היורש של בופון

one

העברות

* אחסן חאג'ספי, אחד משני האיראנים שהותקפו במולדתם בעקבות העובדה שנטלו חלק במשחק מול מכבי תל אביב במדי פאניוניוס, חתם באולימפיאקוס. המגן השמאלי בן ה-27 נרכש ב-600 אלף יורו וחתם לשלוש שנים וחצי.

* המגן השמאלי הקמרוני אמברואז אויונגו חתם במונפלייה. השחקן בן ה-26 שיחק בשלוש השנים האחרונות במונטריאול אימפקט מה-MLS.

* קון הצרפתית רכשה את שחקן הכנף המבטיח טימו סטביצקי. הפיני בן ה-18 עבר מ-RoPS תמורת 600 אלף יורו וחתם לארבע וחצי שנים.

* האדרספילד חיזקה את חוליית ההגנה שלה וצירפה בהשאלה עד סוף העונה את טרנס קונגולו, שחקנה של מונאקו. ההולנדי בן ה-23 עבר הקיץ מפיינורד לאלופת צרפת תמורת 15 מיליון יורו, אך לא הצליח להרשים ושותף ב-6 משחקים בלבד בכל המסגרות.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
ברצלונה לא מוכנה לוותר עליו. קוטיניו/רויטרס

שמועות

*בימים האחרונים לא מעט דיווחים באנגליה קישרו את בלמה של יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני, למעבר לצ'לסי. מאמן הבלוז, אנטוניו קונטה, נשאל על כך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ארסנל וענה בכנות: "יש המון ספוקלציות. האם נביא את קייליני? לא, אני חייב להיות כנה. הוא שחקן פנטסטי אבל אני יודע שהוא רוצה לסיים את הקריירה ביובנטוס ואני חושב שזה מה שנכון עבורו". כעת אלופת אנגליה תנסה להשיג בלם אחר שאמור להחליף את דויד לואיז, שצפוי לעזוב.

מאמן יובנטוס מאסימו אלגרי הכריז כי לזברות אין כוונה לרכוש את שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. לדברי אלגרי : "וויצ'ך שצ'סני הוא היורש של בופון"

ב"דון באלון" מדווחים כי כריסטיאנו רונאלדו דורש מהנהלת ריאל מדריד להחתים שני שוערים חדשים. זאת כיוון שהפורטוגלי לא מאמין ביכולות של קיקו קאסייה וקיילור נבאס. בדיווח לא מצוין אילו שוערים רונאלדו רוצה לראות בבלאנקוס אך בחודשים האחרונים מוזכר שמו של שוער אתלטיק בילבאו קפה כמועמד להצטרף למועדון המלכותי ממדריד.

*כלי תקשורת בספרד טוענים כי דייגו סימאונה לוחץ על הנהלת אתלטיקו מדריד לפעול לצירופו של ססאר אספיליקואטה מצ'לסי. שחקן ההגנה הספרדי משחק בשורות הכחולים משנת 2012.

* באנגליה מדווחים שדייויד מויס מאמן ווסטהאם קיבל תקציב של 30 מיליון ליש"ט לרכש. שניים מהמועמדים להגיע הם וויליאן קרבאליו כוכבה של ספורטינג ליסבון וחמזה בארי, אקס מכבי נתניה והפועל תל אביב.

* נאפולי קרובה מאוד לצרף את המגן השמאלי של בנפיקה, אלכס גרימלדו. הספרדי בן ה-22 גדל בברצלונה ונרכש על ידי בנפיקה תמורת 2.1 מיליון יורו בקיץ 2016. נאפולי צפויה לשלם עבורו כ-30 מיליון יורו.

* בספרד מדווחים שעסקת העברתו של פיליפה קוטיניו מליברפול לברצלונה נמצאת על סף סיכום. על פי המתווה המסתמן בארסה תשלם לאנגלים 110 מיליון יורו בשלב הראשון ועוד כ-40 מיליון יורו כבונוסים על ביצועים כך שעלות העסקה לא כולל שכר תעמוד על 150 מיליון יורו.

* על פי דיווחים באנגליה ריאל מדריד מתכוונת למכור את טוני קרוס למנצ'סטר יונייטד כדי להכין את הקרקע לניסיון רכישתו של ניימאר מפריס סן ז'רמן.

* חטאפה הספרדית מעוניינת בגז'גוז' קריכוביאק. הפולני בקושי משחק בווסט ברומיץ' אליה הוא מושאל מפריס סן ז'רמן ובחטאפה מקווים לצרף אותו בהשאלה. קריכוביאק כיכב בעבר בסביליה והך לאחד מהקשרים האחוריים הכי טובים בעולם בתקופה שלו בספרד.

* ב"דיאריו גול" טוענים שליאונל מסי ביקש מברצלונה להחתים את כוכבה הצעיר של טוטנהאם דלה עלי.

חמזה בארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יגיע לפרמיירליג? חמזה בארי במדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

* באיטליה מדווחים שנאפולי מתכוונת להציע כ-40 מיליון יורו עבור פדריקו קייזה, חלוצה הצעיר של פיורנטינה שכבש העונה ארבעה שערי ליגה.

* הצהובון הספרדי "דון באלון" מדווח שזידנין זידאן הכין רשימה של שלושה שחקנים בהם הוא מעוניין בקיץ: לאונרדו בונוצ'י, דלה עלי ופאולו דיבאלה. לכל אלו אפשר להוסיף את הארי קיין שמאוד מבוקש בסנטיאגו ברנבאו.

* לוסיאנו וייטו יעזוב את אתלטיקו מדריד אחרי הגעתו של דייגו קוסטה. החלוץ הארגנטינאי מתלבט בין ולנסיה לספורטינג ליסבון שמאוד מעוניינות בו.

* למרות שבמשך תקופה ארוכה דווח על התעניינות של בשיקטאש וגלאטסראיי בארדה טוראן שלא רצוי בברצלונה, כעת סוכנו מנסה לשדך אותו למילאן ואברטון. כל על פי "אל מונדו דפורטיבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully