וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "נצטרך לשחק טוב יותר הגנתית כדי לנצח שוב"

1.1.2018 / 19:43

עוזר מאמן מכבי תל אביב שם את האצבע על הנקודה שדרושה שיפור בקבוצה לקראת הדרבי בליגה (ג', 21:00, ספורט 5). דשון תומאס הפצוע בחוץ, דיאנדרה קיין לא נרשם. ג'רל מקניל בחוץ אצל האדומים

ברני ארדוב

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של מכבי תל אביב בדרבי

פחות מ-48 שעות אחרי ה-85:96 של מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, ייפגשו מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5) השתיים במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. דשון תומאס הפצוע ודיאנדרה קיין לא נרשמו אצל הצהובים, בעוד ג'רל מקניל המושעה ייעדר אצל האדומים. הקבוצה של נבן ספאחיה מגיעה למשחק עם מאזן 1:9 בליגה ושלושה ימים לפני המפגש עם ריאל מדריד ביורוליג, הפועל תל אביב עומדת על 5:5 בליגה ובמקום השביעי.

עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים שכולם יהיו בפורמה וטריים. אף פעם שחקן לא יושב פעמיים בחוץ וזה חשוב לנו להכניס שחקן עם אנרגיות שלא שיחק במשחק הקודם. זה לא דבר חדש, גם ביורוליג אתה משחק אחרי יומיים, החוכמה היא לבוא מרוכזים, אתמול זה היה משחק גביע מאוד טעון, זה נוקאאוט. אנחנו צריכים להמשיך את מה שעשינו, וכמובן הרבה יותר טוב, כי מבחינה הגנתית זה היה משחק סביר ולא יותר מזה, עשינו הרבה טעויות, לשמחתנו היינו ביום טוב מבחינה התקפית, עשינו את המהלכים הנכונים, נצטרך לתת עוד אקסטרות כדי לנצח".

על הקריאות של אוהדי הפועל תל אביב כלפי רגב פנאן, אמר גודס: "זה לא משהו שהוא נעים, אבל זה לא משהו חדש, כמקצוענים אנחנו צריכים לחיות עם זה, צריך להוקיע את הדברים האלה בעיקר ברמה האישית. אני בעד עידוד ספורטיבי, בגדול הייתה אווירה פנטנסטית של כדורסל אם מוציאים את כל הדברים המלוכלכים מהצד, זה מה שפגע בערב הזה, אבל ממשיכים קדימה. יש דברים שאנחנו כחברה צריכים להוקיע, אני אוהב משחקים עם אנרגיות אבל פחות גידופים וקללות. אסור לנו לשכוח שהרבה פעמים מגיעים משפחות עם ילדים, אנחנו לא רוצים שהילדים האלה ישמעו את הדברים האלה, אי אפשר להכליל את כולם, יש קומצים בכל מיני מקומות שהחלום של כולנו שזה יהיה נקי ותהיה הרגשה טובה, התקווה שמישהו יעשה משהו ויפתור את זה".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
לימונד והפועל תל אביב יצליחו לעמוד על הרגליים מול דיברתולומאו ומכבי תל אביב?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully