וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר דוחא: דודי סלע פתח את עונת הטניס עם הפסד לוורדאסקו

הישראלי, המדורג 68 בעולם, ניצח במערכה הראשונה מול הספרדי הוותיק, אך בסופו של דבר הפסיד 4:6, 6:4, 6:0 במשחק הפכפך שכלל שבירות רבות. ניצחונות להאלפ ולשראפובה בטורניר שנזן

דודי סלע, טניסאי ישראלי, טורניר מיאמי. AP
פתח את השנה עם הפסד. דודי סלע/AP

דודי סלע פתח היום (שני) את עונת הטניס החדשה ואת שנת 2018 עם הפסד 4:6, 6:4, 6:0 לפרננדו ורדאסקו הספרדי תוך שעה ו-51 דקות, בסיבוב הראשון של טורניר דוחא. המדורג הישראלי הבכיר (68 בעולם) ערך את משחקו הראשון אי פעם בטורניר הקטארי, בעוד הספרדי הוותיק (35 בעולם, 7 בטורניר) הגיע שם עד חצי הגמר בעונה שעברה.

המשחק היה הפכפך מאוד וכלל 12 שבירות ב-20 המשחקונים הראשונים. סלע שבר כבר את משחקון ההגשה הראשון של ורדאסקו, אך נשבר מיד חזרה בדרך ל-2:2. כל אחד מהשחקנים המשיך ללחוץ על ההגשה של יריבו, ובסופו של דבר הישראלי יצא עם ידו על העליונה מהסט הראשון ועלה ליתרון במשחק. במערכה השניה המגמה המוזרה נמשכה, אך הפעם הספרדי היה מרוכז יותר והצליח לחזור לעניינים. לצערו של סלע, למערכה המכרעת הוא כבר לא ממש עלה ונכנע ללא תנאי.

אצל הנשים, נרשמו היום מספר תוצאות מעניינות בטורניר שנזן שנערך בסין. הראשונה בעולם, סימונה האלפ, לא התקשתה לגבור 4:6, 1:6 על ניקול גיבס האמריקאית. מריה שראפובה (59 בעולם), שמקווה להשאיר את פרשת החומרים האסורים מאחרויה ולחזור לצמרת הדירוג, ניצחה 3:6, 0:6 את מיכאלה בוז'רנסקו הרומנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully