וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי איסק קואנקה: "האחריות למצוא לו קבוצה היא של הפועל באר שבע"

1.1.2018 / 7:46

האלופה הודיעה לקשר שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, אולם בסביבתו מקשיחים עמדות: "אם הם נחושים לשחררו, שימצאו קבוצה שמעוניינת לשאול אותו". פקהארט זוכה לשבחים ועשוי להישאר, קורהוט מאוכזב, וגם: בורסאספור הטורקית מעוניינת בוואקמה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. באר שבע לא תמהר לשחרר את פקהארט

אנחת רווחה בהפועל באר שבע אחרי ה-0:1 הדרמטי אמש (ראשון) על הפועל אשקלון. בקבוצה הביעו אכזבה מהיכולת הבינונית שחוזרת על עצמה במשחקים האחרונים, אך היו מרוצים מהעובדה שהניצחונות חזרו, גם במשחקים פחות טובים. "לא שיחקנו טוב, אבל לא משנה באיזו דקה כבשנו, העיקר שניצחנו וחזרנו למקום הראשון", אמר לואי טהא בסיום. "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ועל איך להשתפר. קשה לשחק מול קבוצה שמצופפת ככה, אבל העובדה שאנחנו התייצבנו בהגנה ולא סופגים וגם כמעט לא מגיעים מולנו למצבים, עוזרת לנצח גם משחקים כאלה".

תומאש פקהארט היה גיבור הערב של באר שבע. החלוץ, שחל פיחות במעמדו בתקופה האחרונה, נכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-92. פקהארט מעוניין לעזוב בחלון ההעברות הקרוב בשל העובדה שהפך לשחקן ספסל, אך בבאר שבע לא ימהרו לשחררו בשל מצוקת החלוצים. "תומאש מקצוען" החמיא גורם במועדון, "הוא מגיע לכל אימון ונותן את כולו, גם אם הוא מאוכזב".

עוד בנושא

בדקה ה-92: תומאש פקהארט סידר לבאר שבע 0:1 דרמטי על אשקלון
ברק בכר מודה למרות הניצחון: "היה משחק רע מאוד, חסרות לנו אנרגיות"
הפועל באר שבע פנתה רשמית לסוכנו של קואנקה והודיעה: הוא לא בתוכניות

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
גול שישנה את גורלו? פקהארט חוגג/קובי אליהו

2. מקורבי קואנקה: "האחריות למצוא לו קבוצה היא של באר שבע"

מי שלא צפוי להישאר בקבוצה הוא איסק קואנקה. הקבוצה הודיעה בסוף השבוע רשמית לסוכניו של הקשר הספרדי שהוא לא בתוכניות המקצועיות ושהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן טוענים שדווקא באר שבע היא זו שצריכה למצוא לו מקום אחר. "האחריות למצוא לקואנקה קבוצה היא של הפועל באר שבע", הסביר מקורב לשחקן, "יש לו חוזה ומבחינתו הוא נשאר. אם באר שבע נחושה לשחררו, אז שתמצא קבוצה בישראל או במקום אחר שתשאיל אותו עד סוף העונה. הוא לא מתכוון לוותר על חלק מהכסף בחוזה שלו לעונה הנוכחית ולעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
במסלול התנגשות? קואנקה/ברני ארדוב

3. קורהוט סובל מפציעה. הסיבות לספסולו: מקצועיות נטו

מלבד קואנקה, זר נוסף שאיבד את מקומו בסגל במשחקים האחרונים הוא מיהאי קורהוט. לוואלה! ספורט נודע שהמגן ההונגרי סובל מפציעה בברך ובשלב זה מנסים בצוות הרפואי בשיתוף עם השחקן לפתור זאת ללא התערבות כירורגית. קורהוט מתאמן כרגיל למרות הפציעה והסיבה לכך שאינו נכלל בסגל, גם אתמול, היא מקצועית נטו, ונובעת בין היתר מהשיפור ביכולת של אורן ביטון. קורהוט מאוכזב מאוד ממעמדו, אך שחקנים בקבוצה העידו שהמגן ממשיך להתנהג כמקצוען ומחכה לקבל שוב הזדמנות.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לטורקיה? וואקמה/ברני ארדוב

4. וואקמה מחוזר בטורקיה

חלון ההעברות כבר כאן, ומטבע הדברים שאלת השאלות בהפועל באר שבע נוגעת לאנתוני וואקמה. כוכב באר שבע חתם בעונה שעברה על הארכת חוזה וחוזהו שודרג לכ-550 אלף יורו לעונה, אולם הוא מחזיק בסעיף שחרור שתקף גם לחלון ההעברות הקרוב. על פי הערכות, גובהו של סכום השחרור הוא 5 מיליון יורו. למרות שמקורבים לוואקמה בניגריה מנסים לשדך לו קבוצה סינית שגם תהיה מוכנה לפדות את סעיף השחרור שלו, הוא מעורר עניין גם בקרב קבוצות טורקיות. אחת מהן, על פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, היא בורסאספור, המדורגת במקום התשיעי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully