וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "בדרך לאימונים יוסי בניון בכה ובדרך לבנק הוא צחק"

נשיא מכבי חיפה הגדיר את הזמן הנוכחי כ"תקופה הכי גרועה שלי במועדון", ולא שכח לסגור חשבון עם קשר בית"ר. על לוזון: "יכול להיות שטעיתי שנתתי לו להמשיך". על קטן: "הוא אכל הרבה מאיתנו"

צילום מסך

בווידאו: ניר ברקוביץ', טוטו תמוז ומיקי סירושטיין בראיון לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

"זו התקופה הכי גרועה שלי במכבי חיפה", הודה הערב (ראשון) יעקב שחר בראיון לסיכום שנת 2017 באולפן "חדשות הספורט". הירוקים נמצאים בתקופת שפל נוספת ובעקבות ההפסד הביתי המביך 1:0 להפועל עכו מקדימים כעת את הקו האדום בחמש נקודות בלבד.

"יש לקבוצה פסיכולוג צמוד ואנחנו מצפים לראות תוצאות בקרוב", אמר הבעלים. "יש לנו גם מנהל מקצועי חדש ובקרוב הוא צפוי להציג לנו את המאמן שהוא רוצה. אני מקווה שנראה שינוי. זו תקופה לא קלה, מהצד של ההנהלה אנחנו מנסים לספק את כל מה שמצפים מאיתנו. אנחנו לא מורידים הילוך בהתאם לתוצאות על המגרש. זו התקופה הכי גרועה שלי, וברור שאם תקופה רעה נמשכת במשך כמה עונות אז מצבנו לא טוב".

עוד בנושא:
ניר ברקוביץ': רק איל ברקוביץ' יכול לעשות סדר במכבי חיפה, אבל יעקב שחר מפחד ממנו"
מו אלאך עדיין רוצה את הנק פרייזר כמאמן מכבי חיפה, גם מישל פרודום הבלגי הוצע

מו אלאך המנהל המקצועי של מכבי חיפה עם יעקב שחר. מכבי חיפה, אתר רשמי
"מצפים שיציג לנו מאמן חדש". יעקב שחר עם מו אלאך/אתר רשמי, מכבי חיפה

שחר התייחס לבעיה העיקרית של מכבי חיפה: "הבעיה היא בעיה מנטאלית. שחקנים לא שכחו לשחק. יש לנו פסיכולוג חדש. אני לא רואה את הבעיה באימונים. השחקנים בעצמם מרגישים מבוישים. אני מאוד מקווה שנצא מזה וזה לא יהיה מאוחר מדי. השחקנים עובדים קשה. אנחנו לא מורידים הילוך בדרך שבה אנחנו עומדים בכל ההבטחות שלנו. עשינו לא מעט טעויות. בחרנו מאמנים שלא הצליחו להביא את המובטח. הבאנו מנהל מקצועי בשנה שעברה שלא היה מתאים וזו טעות שלנו. תיקנו את זה כשהבאנו מנהל מקצועי ברמה גבוהה מאוד עכשיו".

שחר המשיך: "כשעסק לא מצליח שלוש שנים אתה סוגר אותו. אף אחד לא בא ורצה לקנות את מכבי חיפה. כרגע זה לא אקטואלי. יכול להיות שטעיתי שנתתי לגיא לוזון להמשיך. הבטחתי לו בעונה שעברה שהוא ימשיך".

על טעויות העבר אמר: "נסחפתי עם הסכומים שהוצאתי. נוצרו סטנדרטים אחרים בעקבות רובי שפירא, ארקדי גאידמק ועוד. הקבוצות הכי גדולות באירופה לא תמיד מצליחות עם שחקנים. גם אצלנו לא מעט כסף הלך לטימיון. יש הרבה אנשים שמייעצים לי, אבל אני נותן חופש למאמן. עכשיו יש לנו מנהל מקצועי טוב שעשה עליי רושם מאוד חיובי. פעם הבאנו שחקני חיזוק במחירים שפויים, היום המחירים הרקיעו שחקים וקשה להשיג שחקן. אנחנו נלמד מהטעויות. לא נחזיר שחקן ישראלי לארץ עם הסכומים שהוא הרוויח בחו"ל".

על שחקני העבר שתוקפים את המועדון: "קל מאוד לעשות חשבונות באמצעות התקשורת. כל אחד מקבל מיקרופון ונהיה פתאום שדר ומקשקש את מה שהוא מקשקש. לי אין רדיו משלי". על יניב קטן: "נתנו לו במה וזכותו להגיד את מה שהוא חושב. הוא אכל הרבה ממכבי חיפה והיה שותף להישגים לא מעטים".

על יוסי בניון: "בדרך לאימונים הוא בכה ובדרך לבנק הוא צחק. אני הבאתי את יוסי לחיפה לא בנזיד עדשים. באמת רציתי שהוא יהיה במכבי חיפה, אבל דברים לא עלו ונפרדו דרכינו".

שחקן מכבי חיפה יוסי בניון לצד הנשיא יעקב שחר. קובי אליהו
"באמת רציתי שהוא יהיה במכבי חיפה". יעקב שחר עם יוסי בניון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully