וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם רגב פנאן, ספאחיה: "ידענו שיתגרו בו"

31.12.2017 / 23:17

מאמן הכושר של מכבי תל אביב ספג קללות קשות ממספר אוהדים והתעמת עימם מילולית. המאמן: "צריך להגיב בצורה טובה יותר, אדבר איתו ואתמוך בו". פרנקו: "הם היו הרבה יותר טריים"

ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מפריעים לצוות השידור של ערוץ הספורט. ברני ארדוב
האוהדים מסתירים לצלמי ערוץ הספורט/ברני ארדוב

אווירה מתוחה מאוד ליוותה את הדרבי התל אביבי, שהסתיים הערב (ראשון) ב-85:96 לצהובים על האדומים ברבע גמר גביע המדינה.המחצית הראשונה עברה בשלום יחסית, אך המחצית השנייה נפתחה באיחור בעקבות העובדה שחלק מאוהדי הפועל תל אביב קיללו בצורה קשה את רגב פנאן, ואף זרקו עליו מהיציע כוסות שתיה. אנשי מכבי תל אביב תמכו במאמן הכושר שלהם והרגיעו אותו. בהמשך המשחק, האוהדים האדומים יישרו קו עם ההנהלה והסתירו עם דגלים למצלמות של ערוץ הספורט ואלו נאלצו לשנות עמדה כדי לשדר את המשחק מזווית טובה ולשפר את חוויית הצפייה.

"אני חושב שבמחצית השנייה עשינו פחות טעויות בהגנה, עשינו קצת התאמות", אמר נבן ספאחיה בסיום. "מאוד חשוב שהצלחנו לשלוט בריבאונד ההגנה. אני רוצה לברך את הקבוצה, יש עוד הרבה דברים לתקן במשחק שלנו אבל אני חושב שסיימנו את השנה בצורה טובה. היינו טובים יותר במשך 40 דקות, הרבה קרדיט להפועל על המאמץ שהשקיעו היום. הכי חשוב עכשיו להתאושש, לנוח, לצפות בווידאו ובמשחק הבא לא לעשות את הטעויות שעשינו וכן לחזור על הדברים הטובים".

מייקל רול, שהיה מצוין עם 19 נקודות, הוסיף: "אני רק מנסה לחזור לקצב. אני נהנה על המגרש עם החברים, כולם עשו עבודה טובה הערב. דיברנו לפני המשחק וידענו מה צריך לעשות. אני שמח שניצחנו. נצטרך לשחק חזק ולשפר את הדברים שפחות טובים שעשינו היום, בתקווה שננצח גם במשחק הבא".

עוד בנושא:

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 85:96 בדרבי

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. ספאחיה/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו סיכם: "לא ידעתי בדיוק איך המשחק יתפתח. לא נכנסנו טוב למשחק אבל לא הורדנו את הראש, ניסינו להפוך. צריך לבדוק אם מדובר בעייפות, אבל נפלנו בחמש דקות רעות ברבע השני, בהן לא מסרנו בכלל אסיסטים. אחר כך פתחנו גם לא טוב את הרבע השלישי. הם ניצחו אותנו בהרבה פעולות של אחד על אחד וסלים גדולים. היינו צריכים להיות יותר צמודים לג'קסון ורול. בשביל לנצח את מכבי צריך לשמור יותר טוב, יותר נוכחות בצבע ולדעת לשמור על יותר איזון בין גבוהים לנמוכים. בעוד יומיים נדע אם אנחנו מסוגלים ליותר. לעומק שלהם הייתה משמעות, הם היו הרבה יותר טריים וזה התבטא בקבלת ההחלטות. ננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים תוך 48 שעות. לא הפסדנו את המשחק הזה בהתקפה".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
אין הרבה זמן להתאושש. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully