וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה משחק רע מאוד, חסרות לנו אנרגיות"

31.12.2017 / 22:24

מאמן הפועל באר שבע נשמע מאוכזב מהיכולת של שחקניו אחרי ה-0:1 הדרמטי מול הפועל אשקלון: "נצטרך לשחק טוב יותר". פקהארט: "את נשיקת חצות אתן לאורן ביטון". נעים: "איבנצ'יץ' חסר אחריות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע שיחקה הערב (ראשון) לא טוב, אבל גם כך הצליחה לנצח 0:1 את הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. שער של תומאש פקהארט המחליף בדקה ה-92 סידר לאדומים שלוש נקודות, בעוד יוסיפ איבנצ'יץ' הורחק אצל אשקלון בדקה ה-58. הקבוצה של יובל נעים עם משחק 11 ברציפות ללא ניצחון ובמרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום. אם אשקלון תמשיך לאגור משחקים ללא ניצחונות, היא תיאבק נגד הירידה עד תום העונה.

עוד בנושא:
שער של תומאש פקהארט סידר לבאר שבע 0:1 מול אשקלון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "האמת שלא הגיע לנו לנצח הפעם. בסופו של דבר יזכרו רק את הניצחון. אנחנו נסיק את המסקנות כי היה משחק רע מאוד. חשוב לנצח, אבל נהיה חייבים להשתפר. יש לנו עכשיו משחק גביע שממנו אין דרך חזרה. ברור לנו שהיכולת הזו לא תספיק, אבל גם ברור לנו שזה לא קל לשחק מול קבוצה כמו אשקלון שנלחמת על החיים שלה. נצטרך בעתיד לא להיות תלויים במזל אלא יותר ביכולת. מעבר לעניינים המקצועיים חסרות לנו גם אנרגיות. צריך לחשוב איך מתגברים על זה". על פקהארט, שחזר לכבוש, אמר בכר: "אם יש מגיע למישהו אז זה לתומאש. הוא תמיד נותן את המקסימום שלו באימונים גם כשהוא לא משחק".

תומאש פקהארט כובש שער הניצחון אמר: "תמיד נחמד לנצח. צריך לעבור תקופות כאלו. אני עובד קשה כדי להיות חלק מהקבוצה ולכבוש עוד שערים. זה היה משחק אפילו יותר קשה מהמשחק הביתי בסיבוב הקודם. את נשיקת החצות בסילבסטר אעניק לאורן ביטון".

מאמן אשקלון יובל נעים אמר בסיום: "זה סימפטום שמלווה אותנו כל העונה הזו. אנחנו עומדים מאוד מאורגן, מאוד מסודר אבל חוסר אחריות של שחקן שדיברנו איתו במחצית לא משאירה שום מצב לשופט אלא להרחיק אותו. לא רציתי להוציא אותו כי אי אפשר להוציא כל שחקן שמקבל צהוב. אנחנו מאמנים אבל לא קוסמים שיכולים לדעת מה קורה בראש של השחקן. אפשר להיות גאים בקבוצה שלנו, אומנם זה לא מתבטא בנקודות אבל צריך להמשיך להאמין". על ההסתגרות בהגנה: "זה טבעי לקבוצה שנותרת בעשרה שחקנים. מי שראה את המשחק הזה יודע שאשקלון עשתה התקדמות גדולה מאוד ומקווה שניקח נקודות במשחקים הבאים. אנחנו לא מחכים לעזרה של אף קבוצה".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא מרוצה מהיכולת של הקבוצה. בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully