וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה של סילבן לנדסברג לא הספיקה מול ריאל מדריד, קוזמינסקס בדרך למילאנו

אקס מכבי ת"א קלע 26 מ-29 הנקודות שלו במחצית השנייה, אך הורחק ואסטודיאנטס נכנעה 96:89. 24 נק' ב-22 דק' לדונצ'יץ'. הליטאי על סף סיכום במילאנו. בלאט ודרושאפקה נכנעו לאפס

לוקה דונצ'יץ', ריאל מדריד. GettyImages
ידו על העליונה. דונצ'יץ'/GettyImages

המחזור ה-14 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד, ניצחה ריאל מדריד 89:96 את אסטודיאנטס בתום פייט גדול שהציגה המדורגת 12 מול מוליכת הטבלה. סילבן לנדסברג סיפק הצגה גדולה עם 29 נקודות - 26 מהן במחצית השנייה (!), אך זה לא הספיק, בעיקר לאחר שהורחק בעבירה טכנית שנייה לקראת הסיום. מנגד, לוקה דונצ'יץ' שוב הראה כמה כישרון גלום בו, עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-22 דקות בלבד, כולל כמה מהלכים מכריעים בריצת 0:10 שסידרה לבלאנקוס את הניצחון.

* בטורקיה, החלה דרושאפקה של דיוויד בלאט את הפסד הליגה השישי שלה העונה, כשנכנעה 73:69 לאנאדולו אפס. 21 נקודות של וויל קאמינגס לא הספיקו למאמן הישראלי, אריק מקולום בלט עם 19 בצד המנצח.

* באיטליה טוענים שמילאנו נמצאת על סף סיכום עם מינדאוגס קוזמינסקס, הפורוורד הליטאי ששוחרר מניו יורק לפני כחודש וחצי. קוזמינסקס (28, 2.06 מ') שפרץ ביורוליג בידי מלאגה ורשם עונת רוקי לא רעה ב-NBA אשתקד, אמור לנסות ולעזור לנועלת הטבלה ביורוליג להפוך את העונה הרעה שלה באירופה, הכוללת עד כה ארבעה ניצחונות בלבד לצד 11 הפסדים.

עוד בנושא:

בני הרצליה: הגארד ברנדון טריש חוזר
צפו: אנשי הפועל תל אביב מנעו מניידת של ערוץ הספורט להיכנס לאולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully