וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "עשיתי טעויות איומות, אני עדיין אחד החלוצים הטובים בישראל"

החלוץ מקווה לחתום בינואר בקבוצה מרומניה ובראיון לתוכנית של "טוכמן וחמי" הודה: "נכשלתי בשנתיים האחרונות, אבל אני יכול לעזור לכל קבוצה בליגת העל. היה עליהום אחרי מקרה האזיקים"

צילום מסך

מאז ירידת הפועל תל אביב, טוטו תמוז לא משחק כדורגל. החלוץ עבר תקופה לא פשוטה בעונה שעברה, כולל אותה תמונה מפורסמת שלו באזיקים, ומאז לא מצא קבוצה חדשה. הוא התאמן ברומניה וכעת מחכה לחודש ינואר כדי לחזור למגרשים.

"לא נעלמתי", אומר תמוז לתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי". התאמנתי בקבוצה ברומניה, לא רוצה לחשוף את שמה, רוב הסיכויים שאחתום שם אחרי פגרת החורף. קבוצה מהליגה הראשונה. אם הייתי רוצה ליגה שנייה, הייתי שם מזמן. הרומן עם רומניה? אני מקבל פה את השקט שלי ואת הביטחון לקראת ינואר".

אוראל דגני הפועל תל אביב עם טוטו תמוז. יוסי ציפקיס
"החזרה להפועל תל אביב הייתה חוויה פחות טובה מבחינתי". טוטו תמוז/יוסי ציפקיס

על התפניות בקריירה שלו: "לכל כדורגלן יש תקופה קשה. לצערי, התקופה הקשה שלי הגיעה, ואני צריך להיות מוכן לשלב הבא. היו לי עשר שנים מדהימות, זה לא משהו שהייתי רגיל אליו. וכן, נכשלתי בשנתיים האחרונות, ועכשיו אני עובד עם עצמי מנטאלית על מנת לחזור בצורה הכי טובה שיש. היה עליי עליהום אחרי המקרה שהיה לי, וזה פגע לי גם בהצעות, אבל זה הכדורגל, לא אבכה 'עשו לי, לקחו לי', אלא אנסה לחזור חזק. ברור שאפשר להשתקם. אני מאה אחוז כשיר. גם בהפועל הייתי כשיר מאה אחוז. אין לי שום פציעה, הכול בסדר. אבל מבחינה מקצועית נפגעתי.

"אני יכול לעזור היום לכל קבוצה בליגת העל. קיבלתי לפני כמה חודשים הצעה מהארץ, החלטתי לחכות עד לינואר עד שאקבל החלטה. אני חושב שעכשיו כשאדע יותר דברים לעומק, אקבל את ההצעה הנכונה עבורי. פעם הייתי מקבל כל הצעה, היום אני כבר יותר נזהר, כי אני רוצה שהצעד הבא צריך להיות למועדון שאין שם הרבה בלגן".

על הפועל תל אביב: "היה סיפור מורכב. זה התחיל לא טוב, ואז השחקנים בינואר היו אמורים לתקן את המצב, אבל כבר היה קשה. מבחינה מקצועית היה פחות טוב מבחינתי לקראת סיום. זה היה חוויה פחות טובה מבחינתי, אבל אני מנסה להתמודד עם הכול ולהמשיך הלאה".

על הפגיעה הכלכלית: "אני לא משחק עונה, אבל עשיתי השקעות נכונות בחיים, תודה לאל, הכול בסדר. וגם עכשיו אם אחזור זה לא רק משיקולים כלכליים, אלא למקום שבו יהיה לי טוב.

האם אתה חושב שאתה אחד החלוצים הטובים בישראל: "ברור לי שכן. אני מאמין גדול מאוד בעצמי. התקופה בחוץ גרמה לי לחשוב אחרת, וזה טוב, לומדים המון לקחים, ואתה חוזר חזק וטוב יותר".

מה הטעות הכי גדולה: "אין לי טעות אחת ספציפית. נעשו הרבה דברים לא טובים, אבל אני רואה אותם כדברים שמחשלים אותי לחיים. עברתי דרך ארוכה. עכשיו אני לוקח אוויר, והולך לדרך חדשה. קיבלתי החלטות, לטוב ולרע, ואני שלם עם עצמי, ויש לי עוד הרבה שנים טובות לתת. כמה? חמש, שש, שבע".

על גזענות: "חוויתי אותה, אבל זה חלק מהחיים. מתמודדים גם עם זה. אני חושב שהיום זה פחות צורם ממה שהיה בעבר. אין לזה מקום בכדורגל, ובשום תחום בחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully