וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה הוצג באתלטיקו מדריד: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"

אתלטיקו הציגה את הרכש החדש-ישן עם חזרתו של קוסטה, גם ויטולו הוצג לעיני 25 אלף אוהדים: "רוצה להפוך את אתלטי לגדולה אפילו יותר". סימאונה: מקווה שסימאונה וגריזמן ישחקו כמה שיותר זמן ביחד

עריכה: one

אתלטיקו מדריד חגגה היום (ראשון) את הצגת שחקני הרכש החדשים ויטולו ודייגו קוסטה, בערב ראש השנה האזרחית. קוסטה, החלוץ שעבר לצ'לסי וחזר, התאמן בחודשים האחרונים עם הקבוצה, וכעת יכול להצטרף לקולצ'ונרוס אחרי שתם העונש שפיפ"א גזרה עליה, עם סנקציה שמנעה ממנה לצרף שחקני רכש במשך שני חלונות העברות. 25 אלף אוהדים הגיעו לאצטדיון הקבוצה, כדי לקבל את השדרוג החדש.

ויטולו מוצג כשחקן אתלטיקו מדריד. AP
ברוך הבא. ויטולו/AP

"חיכיתי לרגע הזה המון זמן", אמר קוסטה, "אני כבר רוצה לחזור לכושר ולשחק מהר ככל האפשר, כבר נמאס לי להתאמן. רואים שכבר עבדתי קשה והתכוננתי טוב כדי לשחק, אני כאן כדי לעזוןר לקבוצה ולכבוש שערים. אתלטי כבר לא בליגת האלופות, אבל אנחנו הולכים להיאבק על כל מה שנשאר לנו". כשנשאל על התקופה שלו בצ'לסי אמר קוסטה בחיוך: "למדתי שם אנגלית... האמת היא שהאוהדים, האנשים במועדון, כולם עזרו לי מאוד, צ'לסי זה מועדון גדול ויהיו לי משם זיכרונות טובים".

ויטולו היה בהשאלה בלאס פלמאס, אחרי שנקנה מסביליה. "אני אסיר תודה וגאה להיות חלק מאחד המועדונים הגדולים באירופה", אמר, "אני רוצה להפוך את אתלטי לגדולה אפילו יותר. בשנים האחרונות הקבוצה נאבקה על כל התארים, ובשביל זה אני פה, לעזור לה לזכות בתארים. הדבר הכי חשוב עכשיו זה שאנחנו מתחרים בשלוש מסגרות".

מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה התייחס לעתיד הקבוצה, ולעזיבה אפשרית של אנטואן גריזמן, כשהצרפתי מחוזר על ידי ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, בין אם זה בחלון הקרוב או בקיץ. "עבדנו קשה כדי להביא את גריזמן וקוסטה, ונקווה לשמור אותם כמה שאפשר", אמר סימאונה אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דייגו קוסטה מוצג כשחקן אתלטיקו מדריד. AP
ברוך שובך. קוסטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully