וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי חזר בגדול: "הרגשתי כאילו זה היה שוב היום הראשון בבית הספר"

כוכב גולדן סטייט להט עם 38 נקודות ב-26 דקות עם 10 מ-13 מהשלוש: דוראנט שמח ש"הניצוץ חזר", סטיב קר מודה שמדובר בתופעה מיוחדת ("בגללו אשתי תהיה יפה יותר"), ורק דריימונד שוב הורחק. וגם: קליבלנד הדועכת מסכמת "טריפ טראש"

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

סטפן קרי התגעגע למגרשים, והמגרשים התגעגעו לסטפן קרי. אחרי שהחמיץ 11 משחקים בגלל פציעה בקרסולו הימני, כוכב גולדן סטייט שב הלילה (בין שבת לראשון) לפעילות, וסיפק הצגה מופלאה בניצחון קבוצתו 128:141 על ממפיס. לא רק שקרי קלע 38 נקודות, הוא אף עשה את זה ב-26 דקות בלבד, כשהוא צולף 13 מ-17 מהשדה ו-10 מ-13 מהשלוש. "פשוט רציתי להרגיש שוב את התחושה הזאת, וזה היה מאוד מיוחד", אמר קרי בסיום, "הרגשתי כאילו זה היה שוב עבורי היום הראשון בבית הספר".

שחקני גולדן סטייט ווריירס זאזה פאצ'וליה, סטפן קרי חוגגים. AP
מסירה בין הרגליים, ושלשה. סטף חזר/AP

עבור קרי זו פעם תשיעית העונה שהוא קולע 30 ומעלה, ו-10 השלשות שלו השוו את השיא העונתי ב-NBA. אחרי שנעדר כחודש, הוא לא הראה שום סימני חלודה, ולמי שכבר הכריז שקווין דוראנט הוא הכוכב היחיד של הווריירס, בא הלילה סטף והזכיר עד כמה הוא חשוב לקבוצתו, וכמה אטרקטיבי הוא לחובבי המשחק כשהוא בשיאו, עם מגוון של צליפות, חדירות, קרוס אוברים ומהלכי היילייטס. "פשוט שמחתי לחזור ולהיות על המגרש עם החבר'ה", אמר סטף בסיום, "אתה יושב ורואה מהצד 11 משחקים, ואתה כבר מדמיין איך זה יהיה לחזור, וסוף סוף קיבלתי את ההזדמנות. לא ממש ידעתי למה לצפות, פשוט קיוויתי לקבל כמה זריקות, לרוץ במעלה המגרש, לראות לאן נושבת הרוח, ובאופן מפתיע, הגוף שלי הרגיש טוב יותר משציפיתי".

קרי שיחק בפתיחה, וברבע הראשון גולדן סטייט סיימה עם 14 אסיסטים מתוך ה-37 שלה בכל המשחק. בהמשך היתל במארק גאסול (דוראנט: "הוא עושה את זה להרבה גבוהים שמנסים לשמור עליו, זה ספקטקולרי"), וקבר שלשה אחרי שקיבל מסירה בין הרגליים מזאזה פאצ'וליה. גם מאמן האלופה סטיב קר הודה שמדובר בתופעה מיוחדת. "על רוב השחקנים אתה אומר שכשהם יחזרו, אולי הם יתקשו מעט למצוא מחדש את הקצב שלהם, אבל אי אפשר להגיד את זה על סטף", אמר קר, "בגלל שכל מה שהוא צריך זה זריקה אחת, ואז הוא שוב מרגיש את זה". קווין דוראנט אמר על חברו ש"זה היה פנומנלי, אני שמח שהלך לו ככה כי שוב קיבלנו את הניצוץ הזה. הם קלעו טוב, כך שהיינו צריכים ניצוץ מיוחד, במיוחד מהשלוש. זה נהדר לראות אותו שוב משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סטיב קר מהלל את סטף

"הוא מביא משהו מיוחד", אמר המאמן, "זה מטורף מה שהוא עושה להגנה. כמאמן אתה מנסה לערער את ההגנה, וסטף פשוט מנער את הכל... לא זוכר מישהו שמשפיע ככה על המשחק... אפשר היה לשמוע את כל הבניין הלילה", סיכם קר, "הכל נראה טוב יותר. האוכל יהי טעים יותר הלילה, אשתי תהיה יפה יותר ממה שהיא עכשיו, הילדים שלי יהיו מאושרים, זו ההשפעה שלו".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. AP
חבר, היית חסר. סטף/AP

למשחק היה גם צד מאכזב עבור הווריירס, אחרי שדריימונד גרין ספג שתי עבירות טכניות והורחק. הראשונה הייתה אחרי דקה וחצי ברבע השני, כשהתווכח עם שופט וספג טכנית. השנייה הייתה אחרי שנשרקה נגדו עבירה, גרין מחה עם תנועת יד לא יוצאת דופן במיוחד, וספג טכנית שנייה, ויצא מהמגרש בלי להתווכח. אחרי המשחק הוא סירב להגיב ואמר "לא, אני מתכוון לשמור על הכסף שלי". אלו היו העבירות הטכניות מספר 9 ו-10 של גרין העונה. סטיב קר רק אמר בסיום ש"אני לא יודע מה גרין אמר, זה לא נראה היה כמו משהו שמצריך הרחקה, אבל הייתי רחוק, כך שקשה לי להגיד מה בדיוק קרה. אבל זה נראה כמו גזר דין מהיר".

אוהדים מניפים שלט תמיכה בכוכב קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס לכבוד יום הולדתו ה-33. AP
זכה לכבוד מלכים. לברון/AP

לברון ג'יימס הפסיד ביום ההולדת: "זה היה טראש טריפ"

מה קורה לקליבלנד? הקאבס סיימו את משחקיהם ב-2017 עם הפסד שלישי רצוף ורביעי בחמשת משחקיהם האחרונים אחרי שנוצחו 104:101 ביוטה ביום ההולדת ה-33 של לברון ג'יימס. "המסע הזה? זה היה מסע זבל", אמר לברון (בתרגום מילולי ל"The trip was trash"), אחרי שהקאבס הפסידו לגולדן סטייט, סקרמנטו ויוטה, "סיימנו עם 3:0, זה היה טראש".

קליבלנד לא מפגינה הרבה יציבות בינתיים, ואחרי שפתחה את העונה במאזן 7:5 ובהמשך ניצחה 18 מ-19 משחקים ברציפות, היא שוב מועדת. "אני לא יודע מה שוב לא הולך, אבל אנחנו צריכים לפתור את זה, כמו שעשינו בפעם הראשונה", אמר לברון, שסיים עם 29 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים אבל גם 6 איבודים, והשלים 24 איבודי כדור בארבעת ההפסדים האחרונים של קבוצתו.

עם זאת, הקאבס כן מנסים לשמור על אופטימיות, בעיקר אחרי שטריסטן תומפסון (שחזר לאחרונה אחרי שהחמיץ את רוב העונה בגלל פציעה) נראה חוזר לעצמו והלילה סיים עם 11 נקודות, 5 ריב' ו-2 חסימות ב-20 דקות, וגם שלושת הגארדים אייזיאה תומאס, דרק רוז ואימן שאמפרט צפויים לחזור בקרוב. "אנחנו 3:0 במסע הזה, אבל אנחנו בכושר טוב", מתעקש המאמן טיירון לו, "אני אוהב את המקום שאנחנו נמצאים בו בסוף 2017, נהיה בסדר".

מה שכן היה מעודד מבחינת לברון היה קבלת הפנים ביוטה, כשאוהדי הקבוצה המקומית כיבדו אותו ושרו לו "יום הולדת שמח". "זה היה גדול", הודה לברון, "הרבה כבוד לג'אז, שמעתי המון קריאות עידוד כשהציגו אותי וכששיחקתי, הרבה שירי יום הולדת ושלטים לכבודי, כך שהם הרוויחו פעמיים - גם שרו לי, וגם השיגו ניצחון, כך שזה רק הדובדבן שבקצפת".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. AP
24 איבודים. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully