וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "קרלוס גרסיה מנהיג, השחקנים יילחמו בשבילו"

31.12.2017 / 10:15

מכבי תל אביב הציגה את עוזר המאמן החדש לפני משחק החוץ מול בני סכנין (שני, 21:05 ספורט 5), קרויף החמיא: "הוא יעזור לנו להשתפר הגנתית". על מאור בוזגלו: "יש לו אופי של אריה, הוא יחזור"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

אחרי שכל יריבותיה בצמרת ניצחו, מכבי תל אביב זקוקה גם היא לשלוש נקודות במשחק החוץ מחר (שני, 21:05, ספורט 5) מול בני סכנין. הצהובים עומדים על מאזן של חמישה ניצחונות ליגה רצופים מול סכנין, שניים מהם באצטדיון דוחא, ורוצה לרכוב על המומנטום החיובי שהחל לאחרונה ובא לידי ביטוי בשלושה ניצחונות רצופים. ניצחון יקרב את הקבוצה של ג'ורדי קרויף למרחק נקודה אחת בלבד מהפועל באר שבע (שמשחקת הערב מול הפועל אשקלון) ובית"ר שבמקומות 2 ו-3 בטבלה, ומרחק שלוש נקודות מהמוליכה הפועל חיפה.

היום ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות עוזר המאמן החדש קרלוס גרסיה.

עוד בנושא

אחרי הפרידה ממקלארן: קרלוס גרסיה מונה לעוזר מאמן מכבי תל אביב
במכבי תל אביב מאמינים: קרלוס גרסיה הוא המינוי הנכון לעמדת עוזר המאמן

עוזר מאמן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
ברוך שובך. קרלוס גרסיה/קובי אליהו
קרלוס גרסיה: "אני כבר מכביסט, ויודע מה הזהות שלנו. במכבי זה או ניצחון או כלום, אין שום דבר באמצע"

"אני לא יודע מה יקרה איתי בעתיד", אמר קרלוס גרסיה בפתיחת מסיבת העיתונאים. "אני מאושר לחזור ושמח שג'ורדי חשב עליי. אעבוד קשה ואשקיע את כל המאמצים כדי לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר. אני כבר מכביסט, ויודע מה הזהות שלנו. במכבי זה או ניצחון או כלום, אין שום דבר באמצע".

על המנטליות של מכבי תל אביב מאז שעזב: "רוח זה משהו שאו שיש או שאין. אולי היו שחקנים צעירים או שהם לא הרגישו בנוח, אבל אני בטוח שלקבוצה הזאת יש את הרוח הזאת, אם היא זכתה בגביע טוטו וניצחה את בית"ר ירושלים בחוץ. יש לקבוצה הזו את הרוח הנדרשת כדי לזכות בתארים".

על ההחלטה לפרוש בגיל 33: "קרו הרבה דברים ויכולתי להמשיך לשחק, אבל נהניתי מאוד מהקריירה והגיע רגע שבו הרגשתי שאני משחק רק בשביל הכסף. אני לא יכול לעשות את זה. יכולתי לשחק עוד שנה-שנתיים, אבל רציתי לעשות משהו שבוער בי ושאני אוהב".

על ההחלטה להפוך למאמן: "הייתי רוצה להיות מנהל ספורטיבי או מאמן, אבל אני חושב שלהיות מאמן אומר להיות קרוב יותר לשחקנים ולמגרש, וזה משהו שאני מעדיף כרגע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
מקלארן עזב לו לצלוח את המשבר. קרויף/קובי אליהו
קרויף: "מאור בוזגלו הוא אריה, אני בטוח שהוא יוכל לחזור לשחק ולהיות השחקן הטוב שהוא היה"

ג'ורדי קרויף על העזיבה של סטיב מקלארן והמינוי של קרלוס גרסיה: "ידעתי שזה יקרה כבר לפני שישה-שבעה שבועות. התחלתי לבחון מועמדים למשרת העוזר וקרלוס היה אופציה מבחינתי גם בקיץ שעבר, אבל הוא עדיין היה חתום על חוזה בתור שחקן וזה לא היה העיתוי הנכון. כולם מכירים את קרלוס, הוא מבין מה צריך בקבוצה והוא היה אחד המנהיגים שלנו. יש לו את האופי כדי להיות אוטוריטה, גם בתור שחקן ובטח בתור מאמן. אני יודע שהשחקנים יילחמו בשבילו. אני בטוח שתהיה לו קריירה מבטיחה כמאמן".

על סטיב מקלארן: "אני מודה לו על התרומה שלי. רציתי שהוא יעזור לי בתור מאמן בתחילת דרכו והיחסים בינינו היו מצוינים מאז ומתמיד. עדיין הוא מאמן ראשי בדם. הוא רצה להיות קרוב יותר למשפחה שלו ולבחון עוד אופציות ולכן עזב. הוא היה ג'נטלמן והודיע לי על ההחלטה שלו לעזוב לפני כמה שבועות, כך שהיה לי זמן למצוא לו מחליף. הוא עזר לי לצלוח את התקופות שהיו יותר לחוצות, הוא שמר על רוגע וזה היה חשוב מאוד".

על תפקידו של גרסיה בצוות: "אנחנו עדיין רוצים להתקדם במובנים ההגנתיים והוא יכול לעזור לנו מאוד בזה, בתור שחקן שתמיד הבין איך לסגור שחקנים ובאיזה זוויות כדאי לעמוד. כל מי ששיחק איתו יספר כמה הוא חכם ומבין את המשחק".

על המשחק מול בני סכנין: "יש לנו היסטוריה של משחקים קשים מולם. הם ינסו לעקוץ במתפרצות ואנחנו חייבים להיות מוכנים לזה. אסור שניתן ללחץ להשפיע עלינו כי אנחנו צריכים לשמור על מרחק סביר מהקבוצות שנמצאות מעלינו בטבלה. אנחנו מודעים לזה שנשחק מחר מול יריבה שתמיד מקשה עלינו".

על חלון ההעברות בינואר: "אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה בחלון ולא מתעסקים בזה, כי יש לנו משחק חשוב מחר. נצטרך לדעת קודם כל מה הבעלים חושב ורק אחר כך לפעול".

על מאור בוזגלו: "הוא חזר משתי פציעות קשות פעמיים וזה מראה על המון אופי ועל עבודה נכונה. הוא נראה טוב אחרי הפציעה הקודמת. אסור לשמוח בפציעה של שחקן אחר. מאור בוזגלו הוא אריה, אני בטוח שהוא יוכל לחזור לשחק ולהיות השחקן הטוב שהוא היה. אני מאחל לו רק טוב".

עוזר מאמן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
אתגר חדש. קרלוס גרסיה הבוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully