וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בעיה" של כץ: המענקים השמנים של שחקני הפועל חיפה. קדוש צפוי לעזוב

31.12.2017 / 8:01

ההצלחה תעלה לבעלים מיליונים: מענקי פלייאוף של עד מאה אלף שקל לבכירים, ודרישה לפתוח חוזים בעקבות סעיף ה-"40 נקודות". וגם: השוער נוטה לעבור. בעיות מול עאבד ואינברום, גנסארי: "אליפות? לקחתי תארים במולדובה"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה!
ממשיכים לחגוג. שחקני הפועל חיפה/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל חיפה ממשיכה במסע החלומי שלה ואתמול עשתה צעד שהבטיח לה את הפלייאוף העליון. אחרי שני הניצחונות האחרונים לקבוצה יש 35 נקודות, ושחקני הקבוצה כבר מכינים את הקרקע לפגישה עם יואב כץ, משום שעל פי החוזה שלהם הבעלים לא מחויב לשלם להם מענקים מעבר ל-40 נקודות. "נמצא את הפתרון, כרגע אנחנו מתרכזים בלהשיג את הנקודות האלה בשניים או שלושת המחזורים הקרובים. אין ספק שיואב יילך איתנו בקטע הזה", אמרו שחקנים בקבוצה. אבל זו לא ההוצאה היחידה שצפויה לכץ. מתברר כי הבעלים עיגן בחוזים מענקי פלייאוף עליון ולא רק אירופה. חלק מהשחקנים הבכירים מחזיקים בפרמיות "שמנות" של עד 100 אלף שקל. שחקנים מחליפים, למשל, מחזיקים גם הם בפרמיות של 20 אלף שקל ומעלה. בנוסף, השחקנים הבכירים מחזיקים במענקים נוספים על הגעה לאירופה. "יואב יצטרך להוציא עוד מליונים", העריכו במועדון. כץ שוחח עם השחקנים לפני המשחק ואמר להם: "אני מבקש שנחזור למקום הראשון".

כפי שפרסמנו, כץ הודיע לניר קלינגר כי הוא לא מתכוון לשלם את הסכומים עבור רכישת אחמד עאבד או השאלת אור אינברום, שאשדוד מפעילה לחץ כבד לצרפו. אם בתחילת השבוע לא יחול מפנה, שתי העסקאות יירדו מהפרק והפועל חיפה תנסה לצרף שחקן משמעותי שיוכל לסייע לה במאבקי הצמרת. אגב, מי שצפוי לעזוב את הקבוצה בחלון הזה הוא השוער רן קדוש, שלפי שחקנים מחזיק בהצעה אחרת.

ראדו גנסארי סיכם: "רשמנו משחק טוב מול קבוצה טובה ובמגרש קשה. לא משנה מי הבקיע, הכי חשוב הניצחון. היום שיחקנו טקטי ועמדנו נכון על כר הדשא. ידענו שכאשר יגיע המצב שלנו להבקיע נעשה זאת. יש עוד דרך ארוכה ויש לנו משחק קשה כל שבוע וניצחנו. זה מה שחשוב. לקחתי שלושה תארים במולדובה, אני יודע כמה זה קשה לקחת תואר. ככל שאתה מתקרב לסיום העונה זה נהיה קשה יותר משבוע לשבוע".

בנושא אחר: בימים האחרונים נערכות שיחות בין ראשי המועדון למהראן לאלה בנוגע לעתידו. מתברר כי למרות האיסור לעבוד במועדון פרצה בפסק הדין תוכל לאפשר להעסירו בתפקיד זוטר. הרכב השופטים כתב בפסק הדין כי "תישלל זכותו לשמש כמייצג של מועדון כדורגל, לא יהיה רשאי לשמש בתפקיד בכיר (מנכ"ל, יו"ר וכו'). לא יהיה רשאי לשאת בתפקידים מקצועיים הכרוכים בהדרכה מקצועית של גורמים אחרים, כגון מאמן הקבוצה, עוזר מאמן, מנהל מקצועי. מדובר בשלילת השתתפות בכל "activity" של קבוצה". בסביבתו של החלוץ וגם במועדון העריכו כי יוכלו למצוא הגדרת תפקיד שלא תיחשב כעבירה ובכך ייסלל דרכו למועדון. אם זה יקרה, במועדון יבקשו מפיפ"א אישור מיוחד כדי להעסיקו בתפקיד הזה.

עוד בנושא

שוב בפסגה: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה משער של גנסארי
ניר קלינגר: "ניצחון ענק במשחק הכי פחות טוב שלנו העונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully