וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התקווה החדשה של מאור בוזגלו? "סיכוי לקרע חלקי בשתל"

31.12.2017 / 7:10

לוואלה! ספורט נודע כי ממצאי הבדיקה עברו לרדיולוג מומחה, שקבע תחזית אופטימית והעריך בזהירות: אולי לא מדובר בקרע. השחקן ימריא להולנד לפגישה עם מומחה. ביקורת ראשונה על אלאך: "מה עשה עד עכשיו?", ומאס הפתיע את השחקנים: "למרות ההפסד, לא אעשה שינויים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

.

1. הפתעה בגזרת בוזגלו?

על הדשא למכבי חיפה אין יותר מדי מה להציע, ולכן העיסוק המרכזי של המועדון כעת קשור למאור בוזגלו. על פי מידע שהגיע לוואלה! ספורט אמש, מידע שהגיע לשחקן ביום שישי עשוי לשנות את התמונה כולה בנוגע לעתידו. מתברר כי בוזגלו נעזר בשירותיו של הרדיולוג המומחה של בית החולים מאיר, ד"ר יבגני קוץ, שנחשב לאחד הרופאים הבכירים בארץ בתחומו. קוץ קבע כי על פי אבחנה רפואית נוספת ייתכן שבוזגלו סובל מקרע חלקי בלבד בשתל. הדברים האלה נכתבים כמובן בזהירות, אבל אם האבחנה נכונה, ייתכן שמשפחת בוזגלו תגיע לאורתוסקופיה שתיערך בקרוב עם תקווה חדשה, לפיה השחקן ינותח במיניסקוס בלבד. גורם במכבי חיפה סיפר אתמול כי: "אנחנו מודעים לאבחנה, אך ממתינים בזהירות רבה לאורתוסקופיה. אני יכול לומר רק שיש כמה דעות בנוגע לממצאים, לכאן או לכאן. ברגע שנגיע למעמד באורתוסקופיה נוכל לקבוע בוודאות האם בוזגלו אכן זקוק לשחזור הרצועה או לא".

הממצאים החדשים הללו הם מפתיעים, ולכן במכבי חיפה ימתינו עוד קצת לפני שיוחלט כיצד לנהוג עם החוזה שלו. במכבי חיפה אמרו אתמול כי המועדון עתיד להציע לשחקן חוזה חדש, אבל אדם בבקיא בפרטי ההסכם מספר כי בניגוד לשמועות, בוזגלו מבוטח תמורת פרמיה גבוהה ולכן לא צריך לדאוג לגבי שכרו העתידי. כך או כך, בימים הקרובים תיערך פגישה עם אביו, יעקב בוזגלו, כדי לראות לאן הרוח נושבת. "פיפ"א לא מאשרת למועדון להתנער מהסכם. יש לו חוזה, הוא יקבל את הכסף מהביטוח. למה צריך לחתום על הסכם חדש? בגלל השלכות של הנושא הביטוחי", אמר מקורב לשני הצדדים.

בוזגלו, בהמלצת מוחמד אלאך, צפוי לצאת ביממה הקרובה להולנד על מנת להיפגש עם רופא מומחה שיאמוד את חומרת הפציעה. יש לציין כי בוזגלו עצמו שוקל לקבל חוות דעת נוספת מרופא מומחה בברצלונה או בלונדון.

עוד בנושא

עוד נקודת שפל: מכבי חיפה הפסידה 1:0 להפועל עכו בבית
אוהדי מכבי חיפה קיללו את השחקנים. דקל קינן: "חבל לסיים ככה"
במכבי חיפה בטוחים: "בוזגלו ימשיך בעונה הבאה, יקבל טיפול טוב"

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו לצד השוער גיל אופק. אדריאן הרבשטיין
הפתעה מכיוונו? בוזגלו אמש/אדריאן הרבשטיין

2. הסמל הלך, זנטי עשוי לחתום

ומזה שהיה אמור להתמנות בקרוב לקפטן, לסמל שעזב. ציטוטי דקל קינן מהשבוע האחרון משקפים בצורה די מדויקת את מה שהתרחש ואולי גם עתיד להתרחש בקבוצה של מו אלאך. אין היררכיה ברורה בסגל, אין בניה של הדור הצעיר וקיים עומס גדול מדי על הסגל.

קינן משאיר קבוצה עם בור ענק. שחקנים סיפרו כי התבטא לא פעם בעת האחרונה כי הוא לא מבין מדוע הוא לא משחק. גם האוהדים לא ממש מבינים. חיפה זקוקה ללוחמים בסגל שלה וקינן הוא כזה. לא כך קינן רצה רצה לסיים את המשחק האחרון בישראל. אתמול הוא זכה לתשואות וכבוד גדול מהקהל, שהגיב בשריקות בוז צורמות ליתר השחקנים. "קינן הוא אחרון המנהיגים בחיפה. דמות לחיקוי, חסר כאן שחקנים כאלה", אמרו בחיפה. "כואב מאוד להיפרד ממנו, לא ככה חשבנו שזה ייגמר".

ומה עוד בנוגע לשחקני בית? ובכן, כפי שפרסמנו ביום שישי, מכבי חיפה כללה את עמית זנטי בסגל שלה והחליטה לפתוח מחדש את המשא ומתן עימו. הצדדים ייפגשו בקרוב, במטרה לנסות להגיע פעם נוספת לסיכום. כזכור, בראיון לוואלה! ספורט בחודש נובמבר טען אביו של השחקן כי חיפה שינתה את תנאי הסיכום הראשוני. אם יחתום, זנטי עתיד להרוויח כ-120 אלף דולר, לא כולל מענק חתימה עליו התווכחו הצדדים.

דקל קינן נפרד מאוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משאיר בור. קינן/אדריאן הרבשטיין

3. ביקורת ראשונה על אלאך

אחרי עזיבת גיא לוזון, התירוצים לגבי מינוי עוזר מאמן הולנדי זמני, והשאלות לגבי המשך העונה, בפעם הראשונה זוכה מוחמד אלאך לביקורת. "מה הוא עשה עד עכשיו? הקבוצה הנוכחית נראית פחות טוב מאשר הקבוצה בלעדיו. הוא לא עשה שום שינוי, להפך, הוא עוד רוצה להשאיר את הסגל הקיים ולא לעשות מהפכות. אולי היה ראוי להביא לכאן מנהל מקצועי בקיץ", אמר לנו אתמול אחד מעובדי המועדון.

לאחר המשחק נכנס רוב מאס לחדר ההלבשה, ובמקום לנזוף בשחקנים, השמיע להם דברים בהתאם למדיניות החדשה של הבוס. "למרות ההפסד, אני לא מתכוון לעשות פה שינויים גדולים. אני מאמין בדרך שלי ובשחקנים ששיחקו", אמר להם. אחד השחקנים בחר להתייחס דווקא לאלאך, ולא למאמן: "הוא לא רוצה מהפכות בסגל והורה להמשיך באותו הרכב, אז מה הוא מצפה שיקרה? למה הוא לא דואג לספסל שחקנים כמו קהת, גרשון, דוס סנטוס, רוקאביציה או מאבוקה? הם מקבלים אשראי אינסופי. הכי עצוב זה המראה שלנו בסיום בחדר ההלבשה. כאילו אף אחד לא מופתע מהפסדים כאלה. זה לא קרה שנים, גם בתקופות הרעות שלנו".

מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך. ברני ארדוב
לא נקי מביקורת. אלאך/ברני ארדוב

4. התרופה למשבר?

אלאך הבטיח לשחר מאמן תוך שבועיים, אבל מה שהוא לא יודע הוא שאנשים בתוך המועדון מייעצים לסיים את העונה עם הצוות הנוכחי, מתוך הרגשה שמאמן זר לא יתאקלם פה והקבוצה עוד עשויה להילחם בתחתית עד תום העונה. אלאך עצמו מאמין שכדאי לצרף מאמן. הנק פרייזר הוא עדיין המועמד המוביל שלו, אך העובדה שלא עזב את ויטסה גורמת לאלאך לחשוב על כיוונים אחרים.

לגבי ינואר, ההולנדי דווקא חושב שצירוף של שחקן זר אחד יספיק. בשביל זה הוא לא חייב לשחרר את אחד הזרים, אבל העובדה שקאיו לא מצליח לפרוע שטרות ונפצע לאחרונה, גורמת לו לחשוב על שינוי בגזרה הזאת.

ויש גם נקודת אור בכל הסיפור של מכבי חיפה עד עכשיו: סאגת יונתן לוי. מלכתחילה, ראוי היה שהמועדון יפקח על הנעשה בגזרת השחקנים שלו וימנע מראש נטילת תרופה אסורה, אבל העובדה שהמועדון הצליח לזהות זאת והשחקן הוצא מהסגל לאחר שטעה, היא מפתיעה כשלעצמה. בעונה כזאת, אחרי שכל הדברים כבר קרו למכבי חיפה - דווקא עכשיו מישהו למד לקח מפרשת שיר צדק ומנע מבוכה נוספת.

אבל האם זו התרופה האמיתית למשבר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully