וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי חזר עם 38 נקודות ו-10 שלשות, גולדן סטייט הביסה את ממפיס

הרכז שב מפציעה אחרי 11 משחקים וסחף את האלופה לתצוגה ההתקפית השנייה הכי טובה שלה העונה ב-128:141 הנינוח. עומרי כספי קיבל 19 דקות, קלע 7 נקודות והוריד 3 ריבאונדים. דריימונד גרין הורחק

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. AP
הקסם חזר לאורקל ארינה. קרי חוגג עם האוהדים/AP

גולדן סטייט (8:29) - ממפיס (25:11) 128:141

עומרי כספי זכה ל-19 דקות במהלכן הספיק לקלוע 7 נקודות (3 מ-5 מהשדה, 0 מ-1 מהשלוש, 1 מ-1 מהעונשין), להוריד 3 ריבאונדים, לחלק אסיסט ולחסום פעם אחת.

המספר הנוסף: אחרי שקלע בספרות כפולות במשך חמישה משחקים ברציפות והוריד בהם 7.8 ריבאונדים למשחק, בחמשת המשחקים האחרונים התפוקה של כספי צומצמה ל-5.6 נקודות ו-3.2 ריבאונדים.

סטף קרי חזר, ואיתו גם ההתקפה הקטלנית של גולדן סטייט: הרכז הנפלא שב למגרשים אחרי שנעדר מ-11 משחקים רצופים, במהלכם הווריירס השיגו את הניצחונות המבוקשים אבל התקשו התקפית, בעיקר מחוץ לקשת. הקאמבק של סטף, כאמור, החזיר את הכל לקדמותו: ב-26 דקות בלבד, הוא הספיק לצלוף 10 שלשות (הכי הרבה לשחקן ב-NBA העונה), לקלוע 38 נקודות (ב-13 מ-17 מהשדה) ולהוביל את ההתקפה של הווריירס לתצוגת הקליעה השנייה הכי טובה שלה העונה. קווין דוראנט הוסיף 10 נקודות, 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ונראה שמח לחזור לתפקידו הקודם לצד קרי, וגם קליי תומפסון איפס את הידית עם 21 נקודות.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
הכל חזר לקדמותו. דוראנט/AP

אחרי המעידה מול שארלוט בליל אמש, הווריירס עלו בחמישייה עם קרי במטרה לדרוס. ברבע הראשון זה לא כל כך הלך להם בעיקר הצד ההגנתי, כש-12 הדקות הראשונות מסתיימות בתוצאה גבוהה למדי, 38:40. אבל בעוד שהווריירס שמרו על הקצב גם בשני הרבעים הבאים (על אף הרחקה של דריימונד גרין עם שתי עבירות טכניות), הגריזליס נעצרו כצפוי על פחות נקודות ואפשרו לאלופה לברוח ליתרון מספיק גדול כדי שסטיב קר יעניק למחליפים, כולל עומרי כספי, דקות בגארבג' טיים של הרבע האחרון (כספי קלע את כל 7 הנקודות שלו ברבע האחרון).

הגריזליס המאכזבים ירדו לקרקע אחרי ניצחון על הלייקרס, למרות שקיבלו 27 נקודות ממארק גאסול ו-22 מ-9 אסיסטים מטייריק אוונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully