וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילנר: "נגמרו המילים לתאר את סלאח", קלופ: "הוא יכול להמשיך כך"

קשר ליברפול והמאמן פרגנו למצרי המצוין, שכבש צמד ב-1:2 של האדומים מול לסטר. הגרמני המשיך: "הוא עדיין שחקן צעיר ויכול להשתפר". גם: כל מספרי סלאח, שעלול להיעדר מהמשחק הבא

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם מאמנו יורגן קלופ. רויטרס
סלאח מקבל ברכה מהמאמן שלו/רויטרס

מוחמד סלאח ממשיך במסע הקסם שלו בליברפול. המצרי בן ה-25 כבש צמד, הגיע ל-17 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות העונה והוביל את הקבוצה שלו ל-1:2 ביתי מול לסטר במסגרת המחזור ה-21 בפרמיירליג. בעקבות הניצחון, שיפרה ליברפול את מאזנה ל-41 נקודות ותשמור על המקום הרביעי גם בתום המחזור הזה. עם זאת, סלאח ספג חבטה במהלך המשחק והוא בספק למשחק מול ברנלי.

עוד בנושא:
ליברפול ניצחה 1:2 את לסטר, צ'לסי דרסה 0:5 את סטוק סיטי

* מוחמד סלאח היה מעורב העונה ב-22 שערים בפרמיירליג (17 שערים ו-5 בישולים).

* סלאח כבש העונה 23 שערים בכל המסגרות וזה יותר ממה שכבשו כל אחת משמונה קבוצות הפרמיירליג הבאות: קריסטל פאלאס, ברנלי, ברייטון, סוונסי, ווסט ברומיץ', האדרספילד, סאות'המפטון, ניוקאסל).

* ליברפול כבשה העונה 77 שערים ב-30 משחקים בכל המסגרות, הכי הרבה שהיא כבשה עד השלב הזה בעונה כלשהי.

* ליברפול לא הפסידה ב-15 המשחקים האחרונים - הריצה הטובה ביותר שלה תחת יורגן קלופ. הריצה הקודמת נגמרה בנובמבר 2016 עם 15 משחקים.

* מוחמד סלאח כבש 23 שערים ב-27 משחקים בכל המסגרות בליברפול ורק תשע פעמים שחקני ליברפול הצליחו לכבוש יותר ממנו בשנה קלנדרית. זאת למרות שסלאח הגיע לליברפול רק באוגוסט.

ג'יימס מילנר פרגן לכוכב הגדול של ליברפול כשאמר: "הוא ממשיך לכבוש ונגמרות לי המילים כדי לתאר אותו. חשוב מאוד שנמשיך לתמוך בו ולא נשים עליו יותר מדי לחץ". גם יורגן קלופ החמיא למצרי ואמר: "כן, הוא יכול להמשיך כך, אין ספק בכלל. הוא עדיין שחקן צעיר ויכול להשתפר. זה לא רק נוגע לכיבוש שערים, אלא לגבי מצבים אחרים. הוא כל כך חשוב לנו, אבל הוא יודע ואני יודע שהוא לא יכול היה לכבוש כל כך הרבה אם לא הייתה לו העזרה של החברים שלו. שיחקנו עם מסירות נהדרות. סאדיו מאנה מצא אותו נהדר בשער הראשון, אני לא חושב שהרבה אנשים באצטדיון חשבו שזה בכלל מצב לשער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully