וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "לא הגיע לנו כלום היום, הרווחנו נקודה"

מאמן מכבי נתניה היה מאוכזב מהיכולת של שחקניו ב-2:2 מול רעננה: "כבר בתחילת המשחק הרגשתי שזה לא זה היום". קורצקי: "זו הקבוצה שאני רוצה לראות". אבוחצירה: "אנחנו צריכים להמשיך כך"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם עוזרו שי ברדה. שלומי גבאי
דיבר בכנות בסיום. דראפיץ'/שלומי גבאי

מכבי נתניה והפועל רעננה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. דיא סבע העלה את נתניה ליתרון לא מוצדק במיוחד בדקה ה-44, עדי נמני (63) ושמעון אבוחצירה (70) ביצעו מהפך ואז הגיעה טעות קשה מאוד של שוער רעננה אסף צור שעלתה בשער עצמי של עמנואל אמבולה (78) וקבעה חלוקת נקודות.

עוד בנושא:
מכבי נתניה והפועל רעננה נפרדו ב-2:2

מאמן נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "הרווחנו נקודה היום, צריך להודות. הבנתי מתחילת המשחק שזה לא יום שלנו והיינו בלי אנרגיות. לא הגיע לנו כלום היום, אנחנו צריכים להשתפר ולחזור להיות מכבי נתניה כמו שהייתה לפני כן. עכשיו כל מה שתגידו עלינו נכון. היום לא הופענו. צריך להודות שרעננה התגוננה כמו שצריך נגדנו ושיחקה כדורגל טוב. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו חוזרים לשחק את הכדורגל שלנו שאנחנו משחקים כל הזמן. קורות נפילות בליגה ארוכה. צריך לדעת איך לצאת מהנפילות האלה ולהיראות טוב יותר". על ערן לוי: "בכל העולם יש מו"מ עם שחקנים באמצע העונה וזה מה שקורה איתו ואני מקווה שהוא יישאר".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר: "אני מרוצה מצורת המשחק, מההקרבה ומההגעה למצבים. זו הקבוצה שאני רוצה לראות. נתניה בקושי סיכנה אותנו, עשינו שתי טעויות קריטיות וזה עלה לנו ביוקר. אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו אבל. תכנית המשחק שלנו עבדה כמו שרצינו, ספגנו שערים שאסור לנו לספוג. נרים את השחקנים, אנחנו אוגרים נקודות לקראת המשך הדרך. אני חושב שכבר במשך תקופה אנחנו חוזרים לעצמנו. השחקנים הבינו את המצב שהגענו אליו. יש לי שחקנים טובים שהם גברים. הם מגיעים למשחקים ומתעלים. תהיה לנו תחושת לחץ ומאבק בתחתית עד סוף העונה. אנחנו צריכים לחזק את הסגל בינואר ולאזן את הסגל".

חלוץ רעננה שמעון אבוחצירה: "אני חושב שבכל שבוע אנחנו באים כדי לקחת נקודות נגד כל קבוצה. שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה שקשה להתכונן עליה, עמדנו מולה יפה מאוד במחצית השנייה. ידענו לחזור למשחק ואפילו להוביל. חבל שלא לקחנו שלוש נקודות, אבל גם נקודה היא חשובה מאוד לרעננה. צריך להמשיך כך. איפה שהמאמן ירצה שאני אשחק, אתן את כל כולי. אני יודע להיות מגוון, שיחקתי חלוץ תשע במשך כל הקריירה שלי. אני אתן תמיד 200% בכל אימון ובכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully