וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה קיללו את השחקנים. דקל קינן: "חבל לסיים ככה"

30.12.2017 / 20:18

הקהל הירוק הגיב בקללות ובוז צורם להפסד הביתי 1:0 לעכו, כולל קריאות לשחקנים: "ביזיון, תורידו את החולצות". הבלם שעוזב לארה"ב: "כשלא מספקים תוצאות, לא שורדים במועדון הזה"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
עוד ערב מביך. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

פלייאוף עליון? מכבי חיפה הפכה הערב (שבת) באופן רשמי לקבוצת תחתית עם הפסד שלישי ברציפות - 1:0 מביך בבית להפועל עכו. כרגע הירוקים רחוקים 10 נקודות מהפלייאוף העליון ושבע נקודות מהקו האדום, כך שסכנת הירידה קרובה הרבה יותר. סך הכול, מכבי חיפה הפסידה עד כה במחצית ממשחקי הליגה שלה (שמונה מתוך 16) ועדיין לא ניצחה מאז מינויו של מו אלאך למנהל הספורטיבי. רוב מאס, המאמן הזמני, עדיין לא ראה שער והפסיד כאמור בכל שלושת משחקיו על הקווים.

אוהדי מכבי חיפה הפנו קריאות "ביזיון" לעבר השחקנים במהלך המשחק ובסיומו שרו להם: "תורידו את החולצות". את הירידה לחדר ההלבשה ליוו קללות ובוז אדיר, כשהיחיד שהלך לכיוון הקהל וזכה לתשואות היה דקל קינן. האוהדים הכינו שלט לכבוד הבלם שערך את הופעת הפרידה שלו לפני המעבר לסינסינטי מליגת ה-USL בארה"ב.

בטקס שנערך לכבודו לפני שריקת הפתיחה, אמר קינן: ""הצלחתי להגשים חלום. אני רוצה להודות להנהלה, לשחקנים, למאמנים ובעיקר לכם, האוהדים. הרגשתי גאווה גדולה בכל פעם שלבשתי את המדים של מכבי חיפה, ירוק עולה"

שחקן מכבי חיפה דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
היחיד שזכה לתשואות מהאוהדים. דקל קינן נפרד/אדריאן הרבשטיין

דקל קינן אמר בסיום המשחק: "חבל לי שאני עוזב אחרי הפסד. כל הקריירה שלי תמיד רציתי לעזור לקבוצה, בכל גופי ועם כל נשמתי. היום ניסיתי לעשות את זה כחלוץ, כולם יודעים שאני לא חלוץ אבל היה שווה לנסות. אמרתי גם למאמן שלא ירגיש בנוח לא להכניס אותי, מעל הכל אני רוצה שהקבוצה תנצח. אם הוא לא היה חושב שאני יכול לעזור לא הייתי נכנס. חבל לסיים ככה, אבל המועדון הזה יוצא מכל הפסד ומכל תקופה לא טובה, ואין לי ספק שבקרוב מאוד מכבי חיפה תחזור להתמודד על כל התארים. מחובתנו להרים את עצמנו, לא סתם אנחנו במכבי חיפה. צריך להתחיל לספק תוצאות. כשלא מספקים תוצאות, לא שורדים במועדון הזה".

המאמן הזמני רוב מאס: "המחצית הראשונה היתה מאכזבת מאוד, איבדנו המון כדורים קלים ועשינו הרבה דברים שלא צריך לעשות. במחצית השנייה ראיתי מכבי חיפה אחרת, הצלחנו ליצור הרבה הזדמנויות אבל לא להשיג נקודות, כך שזה מאכזב. לא משנה איך אני מרגיש אלא מה המועדון עושה. אני עושה הכול כדי לעזור לו להשיג תוצאות טובות".

המאמן המנצח אלדד שביט: "שלוש הנקודות הללו היו מאסט עבורנו, חייבים לייצר נקודות כדי להישאר בליגה ושאפו לבחורים. מגיע להם. כל שבוע צריך להרים אותם, לחזק אותם. אני שמח שהיום הצלחנו לתחזק את זה למשך 90 דקות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה הפסידה 1:0 להפועל עכו בבית

לכתבה המלאה
רוב מאס, איתי מרדכי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
באמת ראה מכבי חיפה אחרת במחצית השנייה? רוב מאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully