וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה רשמית לסוכנו של קואנקה והודיעה: הוא לא בתוכניות

30.12.2017 / 13:43

האלופה הבהירה לסוכנו של הקשר הספרדי המאכזב שיש לו אור ירוק לחיפוש קבוצה אחרת. בקבוצה מקווים שימצא קבוצה וכך יהיה ניתן להגיע להסדר כספי תמורת סכום פיצוי חד פעמי

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע פנתה רשמית לסוכנו של איסק קואנקה והודיעה לו שהשחקן לא בתוכניות המקצועיות וכי הוא מקבל אור ירוק למציאת קבוצה אחרת. בקבוצה הבהירו לסוכן שבכוונתם לשחרר את הקשר הספרדי כבר בינואר, אך כעת יצטרכו הצדדים להסתדר על סכום הפיצוי הכספי. קואנקה דורש את כל שכרו, אך בבאר שבע מקווים שימצא קבוצה ואז יהיה ניתן להגיע להסדר תמורת סכום פיצוי חד פעמי. קואנקה הגיע בקיץ עם תקוות גדולות והוגדר כרכש הגדול בהיסטוריה של המועדון, אלא שמאז נפצע וגם כשהיה כשיר כמעט ולא זכה לקרדיט מהמאמן ברק בכר.

סך הכול, קואנקה בן ה-26 תרם שני שערי ליגה ב-283 דקות, כאשר הוא פתח בהרכב רק פעמיים מתוך שישה משחקים בהם שותף בליגה, והיה ב-11 עוד פעמיים בגביע הטוטו. הוא רשם עוד שש הופעות (248 דקות) במסגרות האירופיות, שם הוסיף שער אחד בהפסד לסטיאווה בוקרשט בשלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: בן שהר חתם על חוזה לחמש שנים
אסי בוזגלו: "כל מה שברקת עשתה במשך עשור, ירד לטימיון בערב אחד"
הפועל באר שבע חגגה: "הניצחון היה חשוב". אלו מאוכזב ממעמדו

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
דורש את כל שכרו. איסק קואנקה/ברני ארדוב

בינתיים, באלופה ממשיכים להיות מספר שחקנים שמאוכזבים ממעמדם. נראה שדור אלו יבקש להיות מושאל עד סוף העונה במטרה לחזור לשחק באופן סדיר. גם תומאש פקהארט ואמיר חלאיילה מעוניינים לעזוב.

הפועל באר שבע תשלים את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל אשקלון (20:15, שידור בספורט 1) באימון מסכם שייערך הערב. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב ברור, אך עושה רושם שדן איינבינדר יקבל את המקום על חשבון וובה בראון והמערך ישוב להיות כזה של ארבעה שחקני הגנה. מיגל ויטור ערך אימונים רגילים, אך החלטה לגביו תתקבל רק הערב. אם הפורטוגלי לא יהיה כשיר, מתן אוחיון ימשיך לקבל קרדיט בהרכב וכך גם מיכאל אוחנה. "אשקלון קבוצה שמקשה העונה בכל משחק", אמר אחד משחקני באר שבע לקראת המשחק. "ברור שחשוב שננצח וכדי לעשות את זה נצטרך לפתוח את המשחק טוב".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: בן שהר חתם על חוזה לחמש שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully