וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני: "כל מי שאומר שיש לי בעיה עם ניימאר לא יודע כלום"

חלוץ פריס סן ז'רמן סיפר לתקשורת שהוא מסתדר מצוין עם הברזילאי: "יש לנו מערכת יחסים נהדרת. אנחנו מקצוענים, והמטרה שלנו היא לעבוד יחד עבור המועדון. רוצה להישאר בפריס"

רויטרס

לאדינסון קבאני אין כל כוונה לעזוב את פריס סן ז'רמן ואין לו בעיות עם חברו לקבוצה, ניימאר, וכך לפחות על פי ראיון שקיים חלוץ נבחרת אורוגוואי לאחרונה. קבאני בן ה-30 פורח בפריס מאז עבר אליה מנאפולי בשנת 2013, והוא כבש 155 עבור הפריזאים ורחוק שער אחד בלבד מהשוואת שיאו של זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ גם זכה ב-13 תארים מאז הגיע לעיר האורות כולל זכייה בשלוש אליפויות, אך טרם הצליח לזכות בליגת האלופות, תואר אותו קבוצתו רוצה להשיג באופן נואש.

כחלק מהרצון לזכות במפעל, הפריזאים רכשו הקיץ את ניימאר מברצלונה בתמורה לכ-222 מיליון יורו. מערכת היחסים של הברזילאי עם קבאני ידעה עליות וירידות, אך בעיקר זכור הוויכוח שלהם על המגרש בנוגע למי מהם יבעט כדור עונשין. למרות זאת, קבאני משוכנע שאין בעיה: "יש לנו מערכת יחסים נהדרת. מי שאומר שיש לנו בעיה לא יודע כלום", אמר החלוץ.

עוד בנושא:

נאסר אל חלאיפי: "אין שום אפשרות שניימאר יעבור לריאל מדריד"
מריו באלוטלי: "אני רוצה לחזור למועדון גדול ולזכות בתארים"
קיליאן אמבפה: "ניימאר שלח לי הודעה בקיץ ושאל 'מתי אתה מגיע?'"

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"אנחנו עובדים בשביל לזכות בליגת האלופות". אדינסון קבאני/רויטרס

"אנחנו מקצוענים. המטרה שלנו היא לעבוד יחד עבור המועדון. כולם שמחים שניימאר איתנו, כי הוא שחקן אדיר וזה מצוין עבור הקבוצה. ההצטרפות שלו הייתה מרגשת", מספר קבאני. "אני נהנה במועדון. אני רוצה להישאר כאן הרבה זמן, אבל בכדורגל אין לדעת מה יקרה. אנחנו אחת מהקבוצות הטובות בעולם וננסה לזכות בליגת האלופות. זה יהיה קשה, אבל בשביל זה אנחנו עובדים. כמובן שאסור לשכוח את את הליגה המקומית ולעבוד בה לא פחות קשה".

החלוץ הבינלאומי מוביל את טבלת מלך השערים של הליגה הצרפתית עם 19, וקבוצתו יצאה לפגרת החורף עם יתרון 9 נקודות בפסגה. הוא גם הוסיף 6 שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות, בו הפריזאים יפגשו את אלופת אירופה בשנתיים האחרונות, ריאל מדריד, בשלב שמינית הגמר.

עוד באותו נושא

נאסר אל חלאיפי: "אין שום אפשרות שניימאר יעבור לריאל מדריד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully