וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "אני לא מתכוון לשנות את המשחק שלי בגלל ההפסדים"

כוכבה הגדול של יוסטון נשאר רגוע למרות שקבוצתו רשמה הפסד חמישי רצוף, הפעם 121:103 לוושינגטון. ג'ון וול פירגן לאוטו פורטר: "הוא אדיר. שיחקנו חכם והפכנו את המשחק לקל יותר"

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יוסטון רוקטס רשמה הלילה (בין שישי לשבת) הפסד חמישי ברציפות, הפעם 121:103 לוושינגטון בבירה. הרוקטס, שפתחו את העונה בצורה נפלאה, הצליחו לחבר 14 נצחונות רצופים וסומנו על ידי רבים כאלטרנטיבה אמיתית לגולדן סטייט ווריירס במערב, אך המשבר הנוכחי מראה שיש להם עוד הרבה על מה לעבוד. למרות שכריס פול חזר, נראה שהרוקטס עדיין זקוקים לקלינט קאפלה שאמור להחלים מפציעתו בימים הקרובים וינסה לעזור להם לצאת מהמשבר.

כוכב הרוקטס, ג'יימס הארדן, אמר בסיום: "לא היינו מספיק טובים. הזריקות לא היו טובות, ואי אפשר לנצח ככה קבוצה שכל כך טובה במשחקי הבית שלה. האם אני צריך לשנות משהו במשחק שלי? אולי לעבוד על הזריקה. חוץ מזה אני לא מתכוון להשתנות בגלל כמה הפסדים, אין סיבה. אני לא מתייחס לכל מה שאומרים, אנחנו צריכים להתרכז בלהשתפר כקבוצה ואני כשחקן בקבוצה צריך לעזור לשאר השחקנים להיות טובים יותר".

ג'ון וול סיכם עבור הצד המנצח: "הזזנו את הכדור בצורה נהדרת ולא היינו אנוכיים. לא חושבים על מי יקח את הזריקה, אלא רק על מי פנוי, וזה עובד לנו טוב. אנחנו צריכים להמשיך לשחק חכם. יוסטון קבוצה טובה, יש להם את ה-MVP של העונה עד כה (ג'יימס הארדן). הפכנו את המשחק לקל יותר. אני בטוח שהם יחזרו לעניינים, הם עוברים תקופה לא קלה. אוטו פורטר? הוא אדיר. הוא עושה קצת מהכל. יש לנו סגל טוב וכולם תורמים".

שחקני וושינגטון וויזארדס אוטו פורטר, ג'ון וול. AP
"הוא אדיר". ג'ון וול עם אוטו פורטר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully