וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הפסידה בביתה לשארלוט, עומרי כספי לא שותף

הישראלי, שסובל ממתיחה קלה בקרסול, קיבל מנוחה וראה את חבריו רושמים הפסד מפתיע 111:100 להורנטס. דוויט הווארד הזכיר נשכחות עם משחק נפלא (29 נק', 12 ריב', 7 אס')

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לא יכולים בלעדיו? עומרי כספי, שסובל ממתיחה קלה בקרסול, לא שותף בהפסדה הביתי של גולדן סטייט ווריירס היום (שבת) לשארלוט הורנטס 111:100. האלופה, שנאלצה להסתדר גם ללא סטף קרי הפצוע, רשמה הפסד מפתיע דווקא לאחת מהקבוצות המאכזבות של העונה. דוויט הווארד רשם הצגה מנגד עם 29 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

גולדן סטייט ווריירס (8:28) - שארלוט הורנטס (22:13) 111:100

ההורנטס עלו ליתרון כבר בסיום הרבע הראשון אך ירדו להפסקה בשוויון. האורחים נתנו פוש ברבע השלישי ועלו ליתרון מינימלי, שרק הלך וגדל ברבע האחרון ואילץ את האלופה להתחיל לרדוף. זה לא כל כך הלך, וההורנטס יצאו עם ידם על העליונה ועם ניצחון מפתיע באורקל ארנה. דוויט הווארד הזכיר נשכחות עם משחק אדיר של 29 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. קמבה ווקר עזר עם 16 נקודות וניקולה באטום הוסיף 15 נקודות ו-6 אסיסטים. קווין דוראנט הוביל את קלעי הווריירס עם 27 נקודות ו-7 אסיסטים וקליי תומפסון הוסיף 24. דריימונד גרין היה קרוב לטריפל דאבל עם 16 אסיסטים, 11 ריבאונדים ו-8 נקודות. האלופה תנסה לחזור לעניינים במשחקה הביתי הבא, כשתארח את ממפיס.

שחקן שארלוט הורנטס דוויט הווארד. AP
הזכיר ימים יפים. דוויט הווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully