וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד יודע: "המשחקים הקרובים יהיו מאוד משמעותיים עבורנו"

החלוץ התראיין לאתר הרשמי של ברייטון לקראת המפגש עם ניוקאסל: "אנחנו יודעים שהם בתקופה רעה, אבל אסור לנו לחשוב על זה". על כושרו: "אם אני לא כובש, אני צריך לעזור בדרכים אחרות"

שחקן ברייטון תומר חמד. רויטרס
"מרגיש את האהבה של האוהדים". תומר חמד מול צ'לסי/רויטרס

תומר חמד התראיין הבוקר (שישי) לאתר הרשמי של ברייטון, לקראת המשחק החשוב מול ניוקאסל ביום שבת (17:00, ספורט1). חלוץ נבחרת ישראל, שפתח בהרכב השחפים בשני המשחקים האחרונים, יקווה להמשיך לקבל את הקרדיט מכריס יוטון.

"יהיה סיפר אחר מאשר נגד צ'לסי", אמר חמד, "נצטרך לעשות את העבודה שלנו ולזכות בנקודות. אנחנו יודעים שהם נמצאים בתקופה קשה. הם צריכים את הנקודות, אבל אסור לנו לחשוב על המצב שלהם. המשחקים הקרובים יהיו מאוד משמעותיים עבורנו ויכריעו לאן העונה שלנו הולכת. נצטרך לדאוג להגיע מוכנים לגמרי לכל משחק. אני בטוח שנעשה הכול כדי לנצח ביום שבת, ואחרי זה נתכונן למפגש ביום שני עם בורנמות'".

"אני מרגיש את האהבה של האוהדים ואת התמיכה שלהם", הוסיף חמד, שכבש שני שערי ליגה העונה אך לא מצא את הרשת כבר שלושה חודשים, "תמיד אמרתי שזו העבודה שלי להבקיע, אך אם אני לא כובש שערים אני צריך לעזור לקבוצה בדרכים אחרות. אני תמיד נותן את המיטב שלי, את המאה אחוז שלי. לפעמים זה הולך, לפעמים פחות. אם אתה נותן הכול אז התוצאות גם יגיעו".

על משחקי חג המולד באנגליה: "זו חוויה נחמדה כי זה לא ככה בספרד, שם תמיד נחנו בתקופה הזו. זה מדהים. המשפחה שלי הגיע כדי לצפות במשחקים ונהנתה מהאוויר".

על ההפסד 2:0 לצ'לסי במחזור האחרון (במשחק בו גם בירם כיאל פתח ב-11): "היה משחק קשה, זו אחת מהקבוצות הגדולות בליגה. האמנו לפני המשחק שנוכל לצאת ממנו עם משהו, אבל זה לא נועד לקרות. ניתן היה לראות את ההבדל בין הרמות של הקבוצות. טעות אחת מול קבוצה כזו עולה לך במשחק. עם זאת, אנחנו יכולים לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק".

עוד בנושא

שבת באנגליה: החגיגה נמשכת עם צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד
"חשבון האינסטגרם של ערן זהבי הוא הומאז' להדוניזם של המאה ה-21"
דירוג הליגיונרים 2017: מי השחקן הישראלי הבולט של השנה בחו"ל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully