וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מאור בוזגלו ימשיך בעונה הבאה". זנטי ייכלל בסגל

29.12.2017 / 14:05

במועדון התייחסו לפציעת השחקן: "טכנית, ייתכן שנחתום על חוזה חדש. הוא יקבל את הטיפול הטוב ביותר". לוזון החזיר את רכבו, חיפה תשלם את שכרו עד תום העונה. הקשר בדרך לפשרה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אביו של מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, טען היום (שישי) כי הוא יצטרך להיפגש עם מכבי חיפה על מנת לבחון את תנאי החוזה. גורם במכבי חיפה הבהיר כי "גם אם נחתום על חוזה חדש זה עניין טכני. מאור ימשיך בחיפה בעונה הבאה. כולם רוצים שהוא יישאר כאן לטווח ארוך - אנחנו, השחקן עצמו והקהל שתומך בו". באופן רשמי אמרו במכבי חיפה: "אנחנו לא עוסקים בחוזה. הדבר היחיד בו אנו עוסקים הוא למצוא את הטיפול והשיקום הטובים ביותר עבורו".

חיפה תצטרך להחתים אותו על הסכם חדש מכיוון שבחוזה מופיעה אפשרות להשתחרר מהחוזה באופן חד צדדי במקרה של פציעה ארוכה. "אי מילוי הסכם חדש פירושה שויתרנו על החוזה. מכיוון שבוזגלו יישאר כאן ייחתם הסכם חדש", הסביר אותו גורם.

בנוסף, בחיפה ממשיכים לעסוק בכל הקשור לסוגיית מאור בוזגלו, אולם הפעם בזווית מעט אחרת. במועדון, מתברר, עוקבים אחר האח אלמוג במסגרת התכניות לעונה הבאה. אלאך מתלבט לגבי הזרים בקבוצה. במועדון גוברים הקולות לשחרר את קאיו וקלאוס, אך המגבלה בנוגע ליווני מונעת ממנו מעבר כרגע. גם העלויות של קאיו גבוהות ואלאך מתלבט אם לבצע שינוי אחד כבר עכשיו או להמתין לקיץ כדי לבצע מהפכה נוספת בסגל הזרים.


עוד בנושא

רוב מאס: "לא מכיר את המונח 'לוותר'. משוכנע שבוזגלו יחזור"
מאור בוזגלו: "לא רציתי לעזוב את המגרש, במיוחד בגלל הקהל"
הפסד כלכלי? בוזגלו קיבל מענקים שמנים על שערים ובישולים

מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה מקבל פרחים. ברני ארדוב
יישאר ירוק. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

בנושא אחר: הקשר עמית זנטי, שערך היום אימון מלא, צפוי להיכלל בסגל לראשונה מזה תקופה ארוכה. יש לציין כי הצדדים עדיין לא הגיעו לפשרה אך ייתכן שבעקבות הכללתו בסגל זנטי יתרצה ויחתום על חוזה חדש.

בנושא אחר, מכבי חיפה הגיעה לאחרונה לסיכום עם גיא לוזון בנוגע לעזיבתו, וחלק מתנאי העזיבה מלמדים כי הסיכום על עזיבה היה הדדי. על פי הסיכום, המאמן החזיר את רכבו למועדון ואף ויתר על זכויות נוספות, אך ימשיך לקבל שכר עד תום העונה הנוכחית.

בשיחה עם ראשי המועדון מיד לאחר המשחק מול הפועל אשקלון, שהיה האחרון של לוזון אצל הירוקים, הוא אמר למוחמד אלאך ויעקב שחר כי הוא מבין את הסיטואציה שנוצרה ומוכן להגיע לפשרה. העובדה שהחזיר את רכבו מלמדת על כך שלוזון הגיע להסכמה הדדית על עזיבתו, ולא פוטר. "כמחווה של רצון טוב, מתוך הבנת הסיטואציה והמורכבות שנוצרה עם הקהל והקבוצה, שחר הסכים לשלם לגיא את שכרו עד תום העונה", הסביר גורם הבקיא בפרטים.

אלאך ממשיך לחפש מאמן ומקווה שהאנק פרייזר יתפטר בסופו של דבר מוויטסה. "נותרה שם מתיחות מסוימת ואלאך קיווה שיעזוב. במקביל, אנחנו מחפשים מועמדים נוספים. אם פרייזר יוכל להגיע, הוא יהיה בחיפה", אמר מקורב לעסקה. לאחרונה עלה שמו של פרד רוטן ויש גם מועמדים נוספים. אלאך מעדיף מאמן הולנדי שעבד איתו בעבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully