וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הוכתר כספורטאי השנה: "נשאר לי עוד המון מקום לתארים"

כוכב ריאל מדריד גרף את מרבית הקולות במשאל עיתונאים בגופי תקשורת מובילים בעולם, ועבר את רוג'ר פדרר ולואיס המילטון. בטקס אחר הוענק לו פרס כדורגלן השנה: "בשנה הבאה אשחזר את זה"

one

אקורד הסיום של 2017 אמנם לא חיובי במיוחד עבור כריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא ממשיך לגרוף תארים ופרסים בעקבות יכולתו במרבית חודשי השנה. אמש (חמישי) הוכתר כוכב ריאל מדריד ככדורגלן השנה על ידי עיתונאים ופרשנים ברחבי העולם, וקיבל את הפרס בטקס שנערך בדובאי מאלסנדרו דל פיירו.

"זה רגע מיוחד עבורי, ואני אני להודות למאמן ולחבריי לקבוצה בריאל מדריד על שעזרו לי להגיע להישג. המטרה שלי היא להגיע בדיוק לאותם הישגים גם בשנה שעברה. יש לי מספיק מקום בארון לעוד עשרות תארים", אמר. בנוסף, סיפר רונאלדו לדל פיירו על השמועות לפיהן היה על סף חתימה ביובנטוס לפני שעבר למנצ'סטר יונייטד. "היו הרבה מועדונים שהתעניינו בי, גם יובנטוס הגישה הצעה, אבל הציעו לי את התנאים הכי טובים ביונייטד".

כמו כן, נבחר כריסטיאנו רונאלדו גם לספורטאי השנה במשאל עיתונאים נרחב. עיתונאים מ-26 גופי תקשורת מובילים בעולם נדרשו לבחור ספורטאי מצטיין, ורונאלדו קיבל 159 קולות, יותר מלואיס המילטון (143), רוג'ר פדרר (124) ורפאל נדאל (113).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד תואר לארון. רונאלדו עם ז'ורז'ה מנדש, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1