וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן ניגש להרגיע את נבן ספאחיה: "יש תחושת פספוס"

29.12.2017 / 7:04

מכבי תל אביב מסכמת סיבוב ראשון ביורוליג בטעם מר אחרי ההפסד הביתי למלאגה: המאמן רתח, קול התחרט על פתיחת המחצית השנייה ("פגענו בעצמנו") וגם ג'קסון נותר מתוסכל ("הפסד מעצבן")

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה במכבי תל אביב בעקבות ההפסד 89:78 אמש (חמישי) למלאגה בהיכל, שנעל את הסיבוב הראשון ביורוליג בטעם מריר. בסיבוב הבא מצפה לצהובים לוח זמנים תובעני וקשה יותר, שיכלוול תשעה משחקי חוץ ששישה יהיו מול קבוצות המסתמנות כיריבות ישירות על המקום בין שמונה הראשונות. "יש תחושה של פספוס", הודה גורם במכבי בסיום. "התחלנו טוב את המשחק, אבל איבדנו לגמרי את עצמנו במחצית השנייה".

נבן ספאחיה היה כה נסער ברבע השלישי העגום של הצהובים, עד שהבעלים דייויד פדרמן היה צריך להרגיע אותו. לאחר המשחק, רתח המאמן על השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "ברמות האלה אתם חייבים להיות קשוחים מההתחלה בכל משחק. זה טוב שמפעילים לחץ על היריבה, אבל צריך לתרגם את זה גם בהתקפה. היתה לנו בעיה בריבאונד" .

עוד בנושא

מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב ביורוליג עם הפסד 89:78 למלאגה
ספאחיה: "השחקנים המובילים לא הופיעו למשחק, ההכנה שלנו לא עבדה"
אמש ביורוליג: ניצחון חמישי ברציפות לז'לגיריס, ריאל ניצחה את פנרבחצ'ה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
רתח על השחקנים. ספאחיה/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק ספאחיה אף מתח ביקורת על חלק משחקניו, וגם על עצמו. "שחקנים מובילים לא הגיעו למשחק, והחמישייה הפותחת שלנו סיימה עם מדד פלוס/מינוס שלילי. בסופו של יום זאת האחריות שלי", אמר. "אנסה לבדוק למה לא הגבנו אחרי משחק גדול מול פנרבחצ'ה. דיברנו על השלשות לפני המשחק, אבל ההכנה שלנו לא עזרה בכלל".

ספאחיה סיכם את הסיבוב הראשון: "יש לנו יותר ניצחונות מהפסדים, זה לא קל לפתור את כל הבעיות בשנה אחת בטח שלא בחצי הראשון של העונה, אבל אם מישהו היה אומר לנו שאנחנו נהיה עם יותר ניצחונות מהפסדים בסיבוב הראשון היינו לוקחים את זה בשתי ידיים. זה לא אומר שאני שמחף כי הייתי רוצה עוד כמה ניצחונות".

פייר ג'קסון, שקלע 14 נקודות וחילק 5 אסיסטים, נשמע מאוכזב: "הפסד מעצבן שלנו. נתנו להם לרוץ, אפשרנו להם יותר מדי ריבאונד התקפה, והם קלעו קליעות שאנחנו לא הצלחנו. אנחנו צריכים ללמוד מה לעשות. יש לנו שבוע חשוב וצריך להפיק לקחים חשוב לקראת המשחקים הבאים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
"הפסד מעצבן". ג'ייק כהן על הפרקט/ברני ארדוב

נוריס קול, שסיים עם 16 נקודות, סיכם: "היינו צריכים לנצח, אבל פגענו בעצמנו. התחלנו בצורה חלשה את המחצית השניה וזה פשוט המשיך משם. הם רצו טוב ברבע השלישי ולא היינו מסוגלים להתאושש. היינו צריכים לנצל את האיבודים שכפינו עליהם. הפעלנו עליהם לחץ, אבל אתה צריך לדעת לסיים בהתקפה. הפסדנו יותר מדי ריבאונדים בהגנה. דשון תומאס חסר לנו הערב, אבל עדיין היינו צריכים לנצח".

כעת מצפה לצהובים שבוע לא פחות מאתגר, במהלכו יפגשו את היריבה העירונית הפועל תל אביב פעמיים בתוך שלושה ימים, ויקנחו במשחק חוץ מול ריאל מדריד. "נהיה מוכנים למשחק, נתכונן כמו שאנחנו מתכוננים תמיד", אמר נוריס קול לקראת הדרבי. "שמעתי על היריבות בין המועדונים. אני מחכה להרגיש את האווירה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully