וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "השחקנים המובילים לא הופיעו למשחק, ההכנה שלנו לא עבדה"

28.12.2017 / 23:23

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את הפסד הבית למלאגה בסיום הסיבוב הראשון של היורוליג: "אנחנו במאזן חיובי וזה משמח אותי". נוריס קול: "לא הצלחנו לעצור אותם, צריך ללמוד מזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב הראשון ביורוליג עם הפסד מאכזב הערב (חמישי) למלאגה הספרדית 89:78 ביד אליהו. הצהובים כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי, אך איבדו אותו ואיפשרו לספרדים, שהפכו לכבשה שחורה של ממש, לחזור לעניינים ולהשלים ניצחון שלישי רצוף על הצהובים.

המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לברך את מלאגה על הניצחון. הם היו קבוצה טובה יותר וממוקדת יותר. לפני המשחק אמרנו שהם קבוצה שקולעת טוב לשלוש ולוקחת ריבאונד התקפה. ההכנה שלנו למשחק לא עבדה. הם לקחו 16 ריבאונדים בהתקפה ואנחנו לא הצלחנו לקלוע. השחקנים שעשו עבודה טובה לפני שישה ימים (נגד פנרבחצ'ה) סיימו עם מדד שלילי. המחליפים עשו עבודה טובה למדי אבל זה לא ריאלי לצפות מהם לנצח את המשחק".

ספאחיה המשיך ואמר: "אנחנו זקוקים לשחקנים המובילים שלנו והיום הם לא הופיעו למשחק. זה קורה, אני לא מאשים אותם. צריך לנתח את מה שקרה. העונה ארוכה ויש משחקים רבים. אנחנו צריכים להיות קשוחים מהתחלה של כל משחק. אחרי משחקים גדולים יש לנו נפילה. למרות כל הכישרון שלנו. אבל עם מישהו היה אומר לי בפתיחת הטורניר שנהייה עם מאזן חיובי אחרי הסיבוב הראשון הייתי שמח".

נוריס קול המאוכזב הוסיף: "אין מה לעשות, מלאגה הייתה טובה יותר. לא הצלחנו לעצור את המשחק שלהם. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, דברים כאלה קורים במהלך העונה ואנחנו צריכים להשתפר. אנחנו מתרכזים במשחק הבא עכשיו".

גיורגי שרמדיני, שהצטיין במלאגה: "תחושה מדהימה. אני מרגיש טוב מאוד עכשיו. כל הכבוד לחבריי לקבוצה ולמאמן, זה היה משחק נהדר. ידענו שיהיה משחק קשה. לשחק נגד מכבי זה אחד המשחקים הקשים ביותר באירופה ובמיוחד שזה ביד אליהו, אבל לשמחתי השגנו ניצחון נוסף וחשוב".

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 89:78 בהיכל למלאגה

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
"לא הצלחנו לעצור את המשחק שלהם". נוריס קול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully