וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.12: יונייטד בעקבות אומטיטי, הזאר לריאל?

השדים האדומים שוקלים לשלם את תג המחיר של בלמה המצוין של ברצלונה (56 מיליון יורו), אביו של כוכב צ'לסי חשף: "הוא מחכה להצעה מריאל". חואקין האריך את חוזהו, אדריאנו יעשה קאמבק?

one

בווידאו: הצמד של חואקין לרשת דפורטיבו לה קורוניה

העברות

* חואקין לא עוזב את בטיס. הסמל הגדול של הירוקים חתם על חוזה חדש עד 2020, אז יהיה בן 39.

* המגן הימני אנתוני רלסטון (19) האריך את חוזהו בסלטיק עד 2022.

* המגן הארגנטינאי מרקו טורסיגליירי עבר בהשאלה לשנה וחצי מרוסאריו סנטרל לוולס סארספילד.

* אנג'לו הנריקס, החלוץ הצ'יליאני בן ה-23 ששיחק במנצ'סטר יונייטד וכיכב לאחר מכן בדינמו זאגרב, חתם באטלס המקסיקנית.

* אייאקס הציגה את אריק טן האח כמאמנה החדש, אחרי שפיצתה את קבוצתו הקודמת אוטרכט והעניקה לו חוזה לשנתיים וחצי.

* כריסטיאן ציגה, זוכרים? מגן נבחרת גרמניה לשעבר מונה למאמן קבוצת רצ'אבורי התאילנדית.

שמועות

* אביו של אדן הזאר התראיין לכלי תקשורת בבלגיה וירה: "הבן שלי לא מחדש את החוזה שלו בצ'לסי כי הוא מחכה להצעה מריאל מדריד".

* באנגליה מדווחים שאחרי שליברפול החתימה את ואן דייק, מנצ'סטר יונייטד שוקלת לשלם את סעיף השחרור של סמואל אומטיטי בלם ברצלונה שעומד על 56 מיליון יורו "בלבד".

* טיבו קורטואה לריאל מדריד? על פי "סקיי ספורטס", נציגי השוער הבלגי פנו לאנשי אלופת אירופה והבהירו כי הוא מעוניין לעזוב את צ'לסי ולחזור לספרד, אך הפעם לצד השני של מדריד. אוהדי אתלטיקו, מצידם, כבר הבהירו ברשת שאם זה יקרה, "הבוגד" יזכה ליחס הולם.

* מיגל אנחל חיל מארין, מנכ"ל אתלטיקו מדריד, הבהיר כי מי שרוצה לרכוש את אנטואן גריזמן יצטרך לשלם 200 מיליון יורו: "לא נמכור אותו עכשיו וגם לא בקיץ. יש לו סעיף שחרור, ואז לא תלוי בנו".

* סלטה ויגו פנתה לברצלונה בבקשה לקבל את ראפיניה, הקשר הברזילאי שחוזר מפציעה קשה ועדיין מקווה לתפוס מקום בסגל ברזיל למונדיאל. השחקן בן ה-24 כבר רשם עונה אחת מוצלחת כמושאל בסלטה (2013/14) והקטלאנים החליטו כי הם משאירים את הבחירה בידיו.

* אחותו של הנריך מחיטריאן הגבירה את השמועות על חזרתו של הארמני לבורוסיה דורטמונד, כשצייצה בטוויטר: "אלפי לבבבות צהובים באינסטגרם של הנריך". הקשר נמצא בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד, וקבוצתו הקודמת היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו.

* ליברפול לא מסתפקת בהחתמת וירג'יל ואן דייק (וגם נאבי קייטה שיצטרף בקיץ הבא) ועל פי אתר GOAL סימנה עוד שלושה שחקני רכש: לאון גורצקה משאלקה, תומא למאר ממונאקו וסרגיי מיליניקוביץ' סאביץ' מלאציו.

* אחרי שכיכב במשחק צדקה של זיקו במרקאנה, אדריאנו בן ה-35 הודיע כי הוא עשוי לבצע קאמבק במדי פלמנגו, עמה זכה באליפות ב-2009. גם גרמיו מתעניינת בחלוץ הפרובלמטי, שכבש 27 שערים במדי נבחרת ברזיל.

שחקן ברצלונה ראפיניה חוגג. רויטרס
שיקום בוויגו? ראפיניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully