וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "באנגליה יהיה למקלארן יותר קל לקבל הצעות"

28.12.2017 / 14:45

מקורבים לאנגלי שעזב את מכבי תל אביב הסבירו את החזרה שלו למולדתו והוסיפו שהוא נחוש לחזור לשמש מאמן ראשי. השחקנים הצטערו, אבל בהנהלה לא הופתעו. קרויף כבר מחפש עוזר מאמן חדש

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, כבר החל בחיפושים אחר עוזר מאמן שיחליף את סטיב מקלארן. עוד לפני המשחק האחרון של מכבי תל אביב בשבת נגד עירוני קרית שמונה ידעו קרויף וכמה אנשים נוספים שקיים סיכוי שהאנגלי לא ישוב לארץ אחרי חופשת חג המולד.

מיד לאחר המשחק ביום שבת המריא מקלארן לחופשה בביתו, כשקרויף לוקח בחשבון שהוא יקבל טלפון ובו הבשורה שעוזרו החליט לעזוב. גורמים במכבי תל אביב סיפרו בצהריים שמקלארן פשוט רוצה לחזור ולהיות מאמן ראשי והבין שאם הוא יהיה רחוק מאנגליה, יהיה לו קשה לקבל הצעות. בסביבתו של מקלארן אישרו את הדברים.

מקורב למקלארן אמר היום: "רחוק מהעין, רחוק מהלב. ברגע שבאנגליה ובסקוטלנד ידעו שסטיב עובד בישראל, אף אחד לא העריך שיש טעם לפנות אליו. עכשיו שהוא יהיה באנגליה ויישב במקומות הנכונים כפרשן בתקשורת, סביר להניח שמהר מאוד תגיע גם ההצעה שהוא מחכה לה".

עוד בנושא:

דור מיכה קרוב לסיכום לחמש שנים נוספות במכבי תל אביב
ג'ורדי: "כולנו הרווחנו מהתרומה ומהניסיון העשיר של מקלארן"
ג'ורדי קרויף: "אייאקס לא מחכה לי ואני לא מחכה לה"

יועץ מקצועי מכבי תל אביב סטיב מקלארן. יוסי ציפקיס
היה מאוד אהוב על השחקנים. מקלארן/יוסי ציפקיס

באימון הבוקר אסף קרויף את השחקנים והודיע להם על עזיבתו של מקלארן. מרבית השחקנים הצטערו על כך בשל העובדה שהאנגלי היה אדם מאוד חביב, חייכן, סימפטי ומעולם לא התנשא על השחקנים למרות שאימן בעבר את נבחרת אנגליה וקבוצות בעלות שם ברחבי אירופה. שחקנים בקבוצה העידו על אדם מלא באנרגיות שידע להתייחס ולא לקפח את השחקנים שהיו מחוץ לסגל. כעת, קרויף ינסה להביא מאמן שיעזור לו, כאשר לא מן הנמנע שהוא יעדיף את מודל מקלארן, דהיינו מאמן בעל ניסיון רב שיכול לסייע לו כמאמן מתחיל.

במכבי תל אביב היה מי שאמר: "אנחנו עוד זוכרים את אלו שאמרו שסטיב בא להחליף את ג'ורדי. היום ברור להם כמה הם טעו. מלכתחילה סטיב הגיע לתקופה לא ברורה, כשברור לשני הצדדים שהוא עשוי לעזוב בכל רגע בשל היותו מאמן מפורסם ובעל רזומה עשיר".

לשאלה האם שוב מכבי תל אביב נקלעת לטלטלה בצוות האימון ושוב נאלצת להיפרד ממאמן, אמרו במועדון: "אם היינו מביאים מאמן מתחיל שאין לו ביקוש, אף אחד לא היה מתעניין בו ומנסה לצרף אותו".

עוד באותו נושא

סטיב מקלארן עוזב את מכבי תל אביב: "אני נאלץ לעזוב לאנגליה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully