וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההחלטה, כץ הודיע לקלינגר: לא אשלם על השאלות בהפועל חיפה

28.12.2017 / 11:26

הבעלים החליט לא לשאול שחקנים תמורת כסף. גנט דורשת 40 אלף יורו על אינברום, ק"ש דורשת כחצי מיליון שקל על מעבר עאבד, קלינגר לקראת בני יהודה: "ניתן דגש על בוזגלו ויונתן כהן"

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
החלים מהר מהצפוי. חנן ממן/לירון מולדובן

בעלי הפועל חיפה יואב כץ שוחח עם המאמן ניר קלינגר והבהיר לו כי הוא לא מתכוון לשלם דמי השאלה על שחקנים. כזכור, שלשום פרסמנו כי כץ קיבל החלטה לפיה הקבוצה תחתים רק שחקן שיגיע ללא תמורה. בשלב זה, גנט דורשת 40 אלף יורו על אור אינברום וגם איזי שירצקי דורש כחצי מיליון שקל על אחמד עאבד. "אם יירדו בדרישות ננסה להחתים אותם. אנחנו מאמינים שיואב ישלם סכום מזערי, אבל בטח לא מה שדורשים", אמרו בקבוצה. ריסטו מיטרבסקי נחת כצפוי אתמול (רביעי) בישראל כדי לחתום על חוזה, ובמהלך סוף השבוע אמורה לצאת הודעה על כך.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר עם הבעלים, יואב כץ, דור מלול. לילך וייס, מערכת וואלה!
לא מוכן לשלם על השאלות. יואב כץ/מערכת וואלה!, לילך וייס

קלינגר דיבר הבוקר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה. המאמן אמר: "זה משחק צמרת בין שתי קבוצות טובות מאוד, יהיה מאץ'-אפ מאוד מעניין. נצטרך לתת דגש על משחק ההתקפה של בני יהודה, על השחקנים הבולטים שם - בוזגלו ויונתן כהן. אלה שחקנים חמים בתקופה האחרונה. מצד שני אני סומך על השחקנים שלי. מה שהשחקנים עושים העונה על כר הדשא, זה פשוט תענוג. כל אחד שמקבל את ההזדמנות מצליח, אני מאוד גאה בהם. לבני יהודה יש חלק קדמי טוב, אבל לכל קבוצה יש גם חולשות. אני מאוד מאמין וסומך על השחקנים".

"אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם איזשהו מצב שקבוצות מתכוננות אלינו", הוסיף קלינגר. "אבל אנחנו מייצרים מצבי הבקעה ומנצחים. כולם מתכוננים אלינו, גם מכבי פתח תקוה התכוננה וניצחנו".

על משחק ההגנה הקבוצתי אמר: "אין ספק שהקבוצה שלנו מספקת משחק הגנה טוב. בשיטת המשחק שלנו אנחנו די מגוננים על השוער שלנו. נכון שגם תמאש וגם קפילוטו כשחקני מרכז הגנה נותנים לנו הרבה שקט בניסיון שלהם וביכולת שלהם והכי חשוב - בתיאום. זה הולך ומשתפר ממשחק למשחק. אנחנו רוצים לשמור על זה. אחד המפתחות לצמרת זה משחק הגנה. אנחנו די מאוזנים בנושא הזה".

המאמן התייחס גם לפצועים: "מאמון קשוע וחנן ממן פצועים, אבל ממן מתקדם יפה מאוד. עד מחר נדע אם הוא בסגל. הוא הגביר את קצב האימונים. אולי אחרי האימון היום נהיה יותר חכמים. הוא עושה הכל כדי לשחק. נעשה את השיקולים שלנו לטובת השחקן והקבוצה. זה שחקן יותר מדי חשוב כדי שניקח ריזיקה. אם יהיה כשיר לחלק מהמשחק, נשמח".

קלינגר הוסיף: "הכיוון הוא להחתים שני שחקנים. אחד מהם, איגור מיטרבסקי, נמצא פה. אנחנו מחכים שהכל ייסגר מבחינת החוזה כדי להודיע. אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לייצר רכישות נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully