וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן עוזב את מכבי תל אביב: "אני נאלץ לעזוב לאנגליה"

28.12.2017 / 11:14

המאמן האנגלי שנחשב ליד ימינו של ג'ורדי קרויף מסיים את תפקידו: "זו הייתה חוויה לראות את ג'ורדי והקבוצה מבשילים ומתבגרים". ג'ורדי: "כולנו הרווחנו מהתרומה ומהניסיון העשיר שלו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שינוי מקצועי במכבי תל אביב: סטיב מקלארן, המאמן האנגלי שהצטרף לקבוצה במהלך הקיץ ושימש כיד ימינו של ג'ורדי קרויף, עוזב את המועדון.

בקבוצה לא הסבירו מדוע המאמן האנגלי עוזב, אך מקלארן מסר לאתר הרשמי: "בצער רב אני נאלץ לעזוב לאנגליה ולעזוב את תפקידי במכבי תל אביב. ברצוני להודות לכל כך הרבה אנשים שהפכו את השהות שלי במכבי לחוויה כל כך מיוחדת. לצוות המסור שעובד בחריצות מאחורי הקלעים. לחבורה מצוינת של שחקנים מוכשרים שמאוד נהניתי לעבוד איתם ולקהל אוהדים מלא תשוקה שתמכו בקבוצה בבית בנתניה ולאורכה ורוחבה של הארץ".

עוד בנושא:

דור מיכה יסכם על חוזה חדש לחמש שנים במכבי תל אביב
מנכ"ל מכבי תל אביב נפגש עם גורמים במ.ס. אשדוד, קינדה יצטרף?

סטיב מקלארן יועץ מקצועי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוזב באמצע העונה. סטיב מקלארן/ברני ארדוב

"זו הייתה חוויה לראות את ג'ורדי והקבוצה מבשילים ומתבגרים בחודשים האחרונים, כפי שראו כולם עם הניצחון בגמר גביע הטוטו נגד באר שבע ותואר ראשון בשלוש שנים. התאהבתי בעיר תל אביב וצברתי הרבה חברים בישראל. ברצוני לאחל לג'ורדי, לצוות, לשחקנים ולאוהדים את כל איחולי ההצלחה להמשך העונה ואני בטוח שאבוא לבקר בארץ כשמכבי תל אביב תזכה באליפות".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף הוסיף: "כולנו אסירי תודה לסטיב על העזרה המקצועית והסיוע שלו במהלך חמשת החודשים האחרונים. הוא יעץ לי רבות באופן אישי וכולנו הרווחנו מהתרומה ומהניסיון העשיר שלו. ידענו מההתחלה שהתפקיד הוא זמני, אך בזמן הקצר הזה הצלחנו ללמוד ממקצוען ברמה הגבוהה ביותר. אך לא מדובר אך ורק בי אלא כולם בקרית שלום הרוויחו מהנוכחות, העצות ואנרגיית העבודה החיובית של סטיב. אנו משוכנעים כי מכבי תל אביב הרוויחה בסטיב מקלארן אוהד ושגריר של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully