וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הושפלה, לברון: "לא יכולים להרשות לעצמנו נפילות כאלו"

כוכב הקאבס היה מתוסכל אחרי התבוסה בסקרמנטו, קווין לאב: "זה הפסד שקשה לבלוע". רונדו הצטנע אחרי שמסר 25 אסיסטים בניו אורלינס, קאזינס: "נראינו כמו כמו הארלם גלובטרוטרס בשלב מסויים"

לברון ג'יימס קליבלנד. רויטרס
הפסד מתסכל. לברון ג'יימס/רויטרס

לילה עמוס במשחקי NBA נערך הלילה כשההפתעה הכי גדולה נפלה בקליפורניה, שם סקרמנטו החלשה הביסה את קליבלנד סגנית האלופה 95:109 עם הצגה של וינס קרטר קשישא בן ה-40 שקלע 24 נקודות על חשבון לברון ג'יימס וחבריו שנחלו עוד מפלה אחרי ההפסד הכואב לגולדן סטייט.

דוויין ווייד הגארד הוותיק של הקאבס ניסה להסביר את ההפסד כשאמר: "לפעמים כשאתה מנצח הרבה משחקים, יש נפילה. יש לנו נפילת מתח ואנחנו חייבים למצוא דרך לקטוע את הרצף השלילי. אנחנו לא בקצב הנכון, היה לנו רצף של ניצחונות ואז דברים השתבשו מעט".

"יש לנו נפילות שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו", אמר לברון ג'יימס שטריפל דאבל שלו לא הספיק לקליבלנד. קווין לאב הוסיף: "זה הפסד שקשה לבלוע, אנחנו חייבים לחזור לעצמנו נגד יוטה".

עוד בנושא:

קליבלנד הובסה בסקרמנטו, הת'אנדר הרשימו, 25 אסיסטים לרונדו
עומרי כספי הצטיין ונפצע, גולדן סטייט פירקה את יוטה

ראג'ון רונדו ניו אורלינס. GettyImages
איזה משחק היה לו. רייג'ון רונדו/GettyImages

מי שנכנסה לכושר מצוין היא אוקלהומה סיטי שנהנתה מ-81 נקודות משותפות של ווסטברוק, כרמלו אנתוני ופול ג'ורג' כדי להשיג ניצחון שישי ברציפות, הפעם על חשבון טורונטו החזקה. מלו ניסה להסביר את הרצף החיובי כשאמר: "לקח לנו זמן להתרגל אחד לשני, אמרתי את זה מוקדם יותר העונה. שום דבר לא קורה בתוך לילה אחד. יש פה הרבה שחקנים חדשים אבל ככל שעובר הזמן, אנחנו לומדים אחד את השני ומבינים מה כל אחד מביא למשחק".

אבל עם כל הכבוד לאוקלהומה סיטי וגם לקליבלנד, ה-הצגה של הלילה הייתה שייכת ללא ספק לרייג'ון רונדו. הרכז של ניו אורלינס רשם שיא קריירה של לא פחות מ-25 (!) אסיסטים ב-30 דקות בלבד ניצחון של קבוצתו, 113:128 על ברוקלין החלשה.

"הדבר הכי חשוב היה שניצחנו את המשחק, לגביי, אני אוהב למסור את הכדור. אני בורכתי לשחק עם שחקנים נהדרים כאלה ומה שגורם לי לגאווה זה שאני הופך את העבודה של השחקנים האלו לקלה יותר". כך אמר רונדו לאחר המשחק.

ניו אורלינס רשמה 40 אסיסטים במשחק הזה ורונדו הצטנע: "זה מדבר בעד עצמו, זה לא היה רק אני. עשינו מהלכים אחד בשביל השני". דמרכוס קאזינס התלהב כשאמר: "ניו אורלינס נראתה כמו הארלם גלובטרוטרס בשלב מסויים, זה היה כיף לשחק בדרך הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully