וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיכה יסכם לחמש שנים ויהפוך למשתכר הישראלי הבכיר

28.12.2017 / 10:26

הצהובים הגישו לקשר הצעה גבוהה יותר מאלו שקיבל מחו"ל והוא אמור לחתום לחמש שנים במועדון בו גדל. גורם במועדון אמר: "הנכונות גבוהה. אין שום סיבה שהעסקה לא תיחתם תוך זמן קצר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר החתימה של בן שהר לחמש שנים בהפועל באר שבע, גם מכבי תל אביב צפויה להודיע בקרוב, אולי אפילו במסיבת העיתונאים שלה ביום ראשון, על החתמת שחקן לחמש שנים. בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במו"מ בין מכבי תל אביב לדור מיכה והקשר אמור לסכם תוך פרק זמן קצר על חוזהו החדש במועדון לחמש שנים.

במכבי תל אביב סיפרו הבוקר כי מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד צפוי לנחות היום בארץ אחרי חופשת חג המולד, ואחת המשימות המונחות בפניו היא להיפגש עם נציגיו של מיכה כדי לסגור את החוזה. בימים האחרונים נמשכו המגעים בין הצדדים בתכתובות מיילים ונרשמה פריצת דרך משמעותית בכל הקשור לסעיפים המרכיבים את חוזהו של הקשר. גורם במכבי תל אביב אישר הבוקר את הפרטים ואמר: "קיימת נכונות גדולה מאוד של המועדון לסכם עם דור. אין שום סיבה שהעסקה הזו לא תיחתם תוך זמן קצר".

כזכור, מיכה שבחודש מארס יחגוג 26 מסיים חוזה בסוף העונה הנוכחית והוא בחן הצעות מאירופה. אלא שההצעה שמגישה לו כעת מכבי תל אביב היא הגבוהה מכולן ולכן נראה שהשחקן יוותר על חלומו לטעום מליגה אירופית ויישאר בחוזה גבוה מאוד בקרית שלום. על פי גורמים במכבי תל אביב, מיכה צפוי להשתכר בחוזהו החדש את הסכום הגבוה ביותר מבין הישראלים שמשחקים בקבוצה. הוא יצטרף אל איתן טיבי, עומר אצילי ואלירן עטר, בעלי השכר הגבוה מבין הישראלים ואף צפוי לעבור אותם.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
מוערך מאוד במכבי תל אביב. מיכה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully