וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר חתם על חוזה לחמש שנים

28.12.2017 / 9:55

האלופה הודיעה על ההחתמה במסע"ת שערכה לקראת הפועל אשקלון. שהר אמר: "אשמח לסיים פה את הקריירה, אבל אי אפשר לדעת אם אקבל הצעות מחו"ל". בכר על וואקמה: "אתם עושים מזה סיפור גדול"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע קיימה היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל אשקלון והודיעה: החלוץ בן שהר חתם בקבוצה לחמש השנים הקרובות ויישאר במועדון עד 2023 לפחות. שהר, שהחל את עונתו השלישית בבאר שבע, נדד בין 12 קבוצות עד שהגיע לקבוצה של אלונה ברקת. הוא מצא בית חם וייתכן מאוד שיפרוש במועדון, כאשר הוא יהיה בן 33 בסוף חוזהו. בן שהר כבש 43 שערים במדי באר שבע עמה הוא זכה בשתי אליפויות, 2 גביעי סופר קאפ, גביע טוטו אחר והגיע עמה פעמיים לליגה האירופית.

בן שהר אמר במסע"ת: "אני ככדורגלן רוצה להיראות הכי טוב, במשחקים ובאימונים. אני נותן את כולי ואשמח לסיים את הקריירה פה בקבוצה, אבל אי אפשר לדעת אם אקבל הצעות מחו"ל אז אשקול את הדברים".


עוד בנושא:

אסי בוזגלו תוקף את הפועל באר שבע ואלונה ברקת
במכבי חיפה מבהירים: "מאור בוזגלו לא ייפגע כלכלית למרות הפציעה"
בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית אדי גוטליב

בן שהר אחרי שהאריך את חוזהו בהפועל באר שבע. שי מכלוף
יסיים את הקריירה בבאר שבע? בן שהר/שי מכלוף

ברק בכר התייחס למפגש מול אשקלון ואמר: "אשקלון לא הפסידו לקבוצות צמרת העונה, כל משחק הוא קשה והשחקנים יודעים מה הם צריכים לשפר בצד המקצועי".

על אנתוני וואקמה: "אתם התקשורת עושים מזה יותר מדי סיפור. יש לו חוזה בבאר שבע ואני לא רואה סיבה שהוא לא יישאר". על אמיר חלאיילה שלא מקבל דקות: "כרגע אתם ניזונים ממה שכתוב ואתם לא באמת יודעים מה קורה במועדון".

"העומס נגמר אז יהיו פחות רוטציות. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר. מבחינתנו חשוב להיראות טוב ולשפר דברים. המקום הראשון או המקום השני, זה פחות חשוב כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בן שהר שחקן הפועל באר שבע עם ברק בכר. שי מכלוף
שהר עם בכר במסע"ת/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully