וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הביסה את יוטה 101:126, כספי קלע 10 נקודות וסובב את הקרסול

אחרי הניצחון על קליבלנד, האלופה פירקה את הג'אז 22:42 ברבע השלישי בדרך לעוד ניצחון. הישראלי קלע 5 מ-5 מהשדה, אך נפצע חמש דקות לסיום. דוראנט הוביל עם 21 נקודות, דריימונד גרין הצטיין

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל
עומרי כספי גולדן סטייט. רויטרס
הצטיין עד שנפצע. כספי/רויטרס

עומרי כספי קלע 10 נקודות ב-5 מ-5 מהשדה, הוסיף 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה ושני איבודים ב-15 דקות בלבד.

המספר הנוסף: זו הפעם השישית בשמונת המשחקים האחרונים של כספי שהוא קולע בדאבל פיגרס. הפעם האחרונה שהוא סיים משחק עם מאזן מושלם מהשדה היתה כשלקח רק זריקה אחד מול דטרויט ב-8 בדצמבר.

עוד בנושא

כספי סובל ממתיחה קלה בלבד, לא יזדקק לצילום
עוד הלילה: 25 אסיסטים לרונדו, וינס קרטר בן ה-40 השפיל את קליבלנד
פרק 3 בסדרה על עומרי כספי: חגיגת חג המולד באוקלנד

קווין דוראנט גולדן סטייט. רויטרס
הסתפק ב-21 נקודות. כספי/רויטרס

גולדן סטייט (7:28) - יוטה (21:15) 101:126

עומרי כספי הספיק לקלוע 10 נקודות ללא אף החטאה מהשדה, אך סובב את הקרסול כשנותרו קצת פחות מחמש דקות לסיום המשחק שבו האלופה ניצחה כצפוי בקלות את יוטה המתפרקת והמשיכה את המומנטום אחרי הניצחון היוקרתי על קליבלנד בחג המולד. קווין דוראנט הוליך כרגיל את האלופה עם 21 נקודות, כשדריימונד גרין היה בכל מקום ותרם 14 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אך האקס פקטור של הווריירס היה פטריק מקו שקיבל 20 דקות מהספסל והספיק לקלוע 18 נקודות.

גולדן סטייט הובילה בנקודה בלבד בהפסקה, אך פשוט פירקה את הג'אז עם 22:42 (!) ברבע השלישי. רודני הוד הוביל את המפסידים עם 26 נקודות מהספסל, דונובן מיטשל הוסיף 17, אך ללא רודי גובר יוטה ממשיכה להתקשות והיא כבר עם הפסד עשירי ב-12 משחקיה האחרונים. עבור גולדן סטייט מנגד, זה היה הניצחון ה-13 ב-14 משחקיה האחרונים ונראה שהיא מסתדרת היטב גם בלי סטף קרי, שצפוי לחזור ממש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully