וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה מירושלים? פרפרוגלו במשא ומתן עם א.א.ק אתונה

27.12.2017 / 19:52

בקבוצה היוונית אישרו כי פנו לפורוורד וטענו כי הוא הביע רצון לעזוב ולחזור למולדתו. המכשול העיקרי: כוונתם של האדומים להיפרד מאוסטין דיי ואלן אומיץ' עשויה לטרפד את האפשרות לשחררו

שחקן הפועל ירושלים סטראטוס פרפרוגלו. ברני ארדוב
פרפרוגלו/ברני ארדוב

האם עוד שחקן בדרך לעזוב את הפועל ירושלים? ביוון גוברים הדיווחים על כך שא.א.ק אתונה מעוניינת בפורוורד היווני של האלופה הישראלית סטראטוס פרפרוגלו (33, 2.03 מטר). כזכור, בוואלה! ספורט פורסם לאחרונה שלשני הצדדים - גם להפועל ירושלים וגם ליווני עצמו - יש סעיף יציאה הדדי מהחוזה בסוף דצמבר, כלומר ממש בעוד כמה ימים. חשוב לציין שאם פרפרוגלו יעזוב את הפועל ירושלים כעת, היא לא תוכל להחתים זר נוסף העונה ובכך תיסגר מצבת הזרים שלה, וזה עוד לפני הפתרון של בעיות אוסטין דיי ואלן אומיץ'. ככל הנראה, ירושלים לא תוותר על פרפרוגלו ותנסה להיפטר רק מדיי ואומיץ', שיושבים על חוזים כבדים מאוד. בנוסף, סעיף השחרור של פרפרוגלו תקף רק במקרה שקבוצת יורוליג תתעניין בו וזה לא המקרה עם א.א.ק.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים: סטראטוס פרפרוגלו מחזיק בסעיף יציאה בסוף החודש

יש לציין שבירושלים דווקא מרוצים מהיכולת של פרפרוגלו לאחרונה לאחר שפתח את העונה לא טוב במיוחד. היווני הוותיק, ששיחק בעונה שעברה בברצלונה, מעמיד העונה ביורוקאפ ממוצעים של 8.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק. הופעת השיא שלו הייתה מול באיירן מינכן בחוץ, אז קלע 19 נקודות עם 5 מ-8 לשלוש. גם נגד פוניבז' הוא בלט עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. בליגה, עומד היווני על 7.7 נקודות ו-2.6 ריבאונדים.

אחרי ההפסד הערב (רביעי) לגלאטסראיי, אמר המאמן מודי מאור: "כמובן שזה לא היה משחק טוב שלנו, היו לנו כמה דקות טובות ברבע הראשון, הייתי מרוצה מכמה מההתקפות שלנו, אבל לא הינו עקביים בשני צידי המגרש. זו הדרך בה מגיע לנו לסיים את הקמפיין, לא היה לנו קמפיין טוב ואנחנו מאוכזבים. נעבוד על להשתפר כדי לעשות דברים טובים בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully