וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוליניו התבדח: "שחקני ברצלונה כבר מחפשים בית בשביל קוטיניו"

קשר הבלאוגרנה מצפה בקוצר רוח לבואו של חברו לנבחרת ברזיל מליברפול: "אני נותן לו מידע בסיסי על העיר, אם הוא יגיע הוא לא יתחרט". נציגי המועדון יפתחו בשיחות עם גרמיו על ארתור

one

מעבר אפשרי של פיליפה קוטיניו לברצלונה מרחף הן מעל הקטלאנים והן מעל ליברפול כבר חודשים ארוכים, וכעת נראה ששחקני מוליכת הלה ליגה כבר די משוכנעים שמעברו של הברזילאי עומד לקרות בחלון ההעברות בינואר. שחקן ברצלונה וחברו של קוטיניו בנבחרת, פאוליניו, התבדח היום (רביעי) בספרד ואמר שהשחקנים כבר עוסקים בחיפושים אחר בית עבור הרכש הצפוי.

קוטיניו ביקש בקיץ לעזוב את הקבוצה של יורגן קלופ ודיווחים רבים גרסו שהוא עומד לעבור לבארסה תמורת למעלה מ-100 מיליון יורו, אך המייטי רדס התעקשו וסירבו למכור אותו. הוא נאלץ להישאר באנגליה ופתח את העונה קצת מהוסס, אך בתקופה האחרונה מהווה חלק משמעותי בהתקפה הקטלנית של קלופ וכבר סיפק 12 שערים ב-19 הופעות.

עוד בנושא

זינדין זידאן הנחה את קובאצ'יץ': "אל תעזוב את מסי לרגע"
דיווח: פלורנטינו פרס יציע לכריסטיאנו רונאלדו המתוסכל חוזה חדש
דיווח: ריאל מדריד תנסה לרכוש את מאורו איקרדי או סרחיו אגוארו

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו מאוכזב. רויטרס
נראה שהמעבר בלתי נמנע. פיליפה קוטיניו/רויטרס

די ברור שברצלונה לא ויתרה על האפשרות לרכוש אותו, והיא אמורה לחזור לשולחן המשא ומתן מול המרסיסיידרס עם פתיחת החלון. פאוליניו כבר לא יכול לחכות: "הוא כבר מכיר את העיר מהתקופה באספניול (שיחק שם בהשאלה מאינטר בתחילת הקריירה)", אמר הקשר שהגיע בתחילת העונה, "הוא יכיר גם את המתקנים, מתחם האימונים, הקבוצה - כמו שאני למדתי כשקיבלו אותי מדהים".

"אני צוחק כשאני אומר שכבר מחפשים לו בית", הוסיף, "אני מנסה לתת לו את המידע הבסיסי, מה שחשוב שהוא ומשפחתו ידעו, כי אולי הוא לא למד להכיר את העיר מספיק כשהיה פה. אני יכול לייעץ לו להישאר רגוע, והכל יהיה בסדר. צריך לחשוב על החחלטה שהוא עומד לעשות. אני חושב שאם יש לו את ההזדמנות להגיע, הוא לא יתחרט על זה".

בין אם קוטיניו יעשה בסופו של דבר את המעבר, יכול להיות שהוא לא יהיה הברזילאי היחיד שיגיע לברצלונה בינואר. נציגי המועדון יטוסו בשבוע הבא לברזיל, כך מדווחת התקשורת המקומית, לשיחות עם גרמיו לגבי רכישתו של הקשר בן ה-21, ארתור. כבר חודשים רבים שיש שמועות לגביו של השחקן שנבחר למצטיין בגמר גביע הליברטדורס שנערך לפני כחודש, ובארסה היא לא הקבוצה היחידה שמעוניינת לצרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully