וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "מאור בוזגלו חזר מוקדם מדי, התנהלות מכבי חיפה שערורייתית"

קשר העבר דיבר בפאנל ספורט בקרית מוצקין, הקבוצה הגיבה: "שוב הוא שולף מהמותן ללא הבנה, דבריו נטולי בסיס". ברקוביץ' על בני בן זקן: "חותמת גומי של אלי טביב, שעושה מה שבא לו בבית"ר"

אייל ברקוביץ', שלמה שרף, עדן בן בסט, שלומי דורה, עופר רחימי ועוד אנשי ספורט התארחו היום (רביעי) בפאנל ספורט שיזם אברי מונצ'ר, מנכ"ל עמותת הספורט בקרית מוצקין.

אחד הנושאים שעלו על הפרק בפאנל הזה היו, איך לא, הפציעה של מאור בוזגלו.

שחקן העבר ואיש התקשורת היום, איל ברקוביץ', דיבר על פציעת בוזגלו ואמר: "מאור חזר מוקדם מן הצפוי. הוא הושפע מהלחץ של האוהדים ומהמצב של הקבוצה ובפציעה כזו צריך לחכות את המקסימום. אסור לחזור יום לפני ההחלמה המוחלטת. זה מצטרף להתנהלות השערורייתית של מכבי חיפה". על בית"ר ירושלים אמר ברקוביץ': "בן זקן הוא חותמת גומי של טביב. טביב עושה מה שבא לו. הוא לא ישתדרג שם".

מכבי חיפה מסרה בתגובה: "שוב ברקוביץ שולף מהמותן ללא הבנה, בדיקה והכרת המקרה. מאור חזר למשחק פעיל לאחר שנערכו בדיקות מקיפות לברכו וכמובן אישור מהרופא שניתחו. מאמן או כל בעל מקצוע זולת רופא מומחה אינו מורשה להעניק אישור חזרה למשחק. מלבד כותרת צעקנית דבריו של ברקוביץ נטולי בסיס".

איל ברקוביץ'. yescell,
פתח את הפה. ברקוביץ'/yescell

מאמן הנבחרת ומכבי חיפה לשעבר ואיש התקשורת שלמה שרף הוסיף: "בוזגלו הגיע לקבוצה שנמצאת במצב רע. אם היה בהפועל באר שבע, הוא לא היה ממהר לחזור. ההתנהלות הזו שלהחזיר אותו מוקדם היא לא מקצועית". שרף התייחס לבית"ר ואמר: "פעם המאמן היה הסמכות ועל פיו יישק דבר. היום כבר אין כאלה דברים והמאמנים אשמים". ברקוביץ' הגיב למאמנו לשעבר ואמר לו: "שלמה, לא המאמנים אשמים אלא בעלי הקבוצות שאם אין תוצאות, אז מפטרים אותם תוך שלושה משחקים. אני לא מבין מה בן זקן עושה שם, הרי הוא יפוטר מתישהו. אם הוא אוהב להיות זמני, אז בסדר. זה לא מכובד בשבילו ומה שהם עושים לו". שרף החמיא לברקוביץ' ואמר: "איל חייב להתמנות למנג'ר נבחרת ישראל ובהקדם". ברקוביץ' הגיב לו ואמר: "רק מאמן. מנג'ר זה כלום. אתה תהיה המנג'ר, אז אגיע לאמן".

פיני שרון, שהיה הפיזיותרפיסט של מכבי חיפה במשך שנים רבות, אמר: "טעות קשה. מאור השתדל לעשות את המיטב והגוף שלו עדיין לא אפשר את זה. לו היה שואל אותי, לא הייתי ממליץ לו לחזור עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully