וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "תומאס ייעדר לפחות שלושה שבועות, נקווה שלא ישפיע"

אחרי הניצחון המרשים על פנרבחצ'ה, מכבי תל אביב תארח את מלאגה (ה', 21:05, ערוץ 10): "אני לא חושב שיש דבר כזה משחק נוח, כל המשחקים קשים". על סערת דרבי הגביע: "לא יודע על זה שום דבר"

צילום: אבי כהן

אחרי שני הפסדי יורוליג רצופים, מכבי תל אביב הרשימה מאוד בשבוע שעבר כשניצחה 73:82 את פנרבחצ'ה אלופת אירופה. ביום חמישי (21:05, ערוץ 10) הצהובים ינסו להמשיך את המומנטום כשיארחו את מלאגה הספרדית. היריבה פתחה בצורה רעה מאוד את העונה, אך מגיעה להיכל ברצף של שלושה ניצחונות רצופים, הרבה בזכות נמניה נדוביץ' שמאז שחזר מהפציעה שלו קבוצתו עלתה על מסלול הניצחונות. נבן ספאחיה דיבר לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-15 במפעל.

"זה משחק חשוב עבורנו", אמר ספאחיה, "אחרי הפגרה הקצרה, שיחקנו מול רעננה ואנחנו בכושר טוב. דשון תומאס לא יכול לשחק וייעדר בתקופה הקרובה. באימונים האחרונים הייתי מרוצה ממה שראיתי. אני חושב שהשחקנים מבינים שאנחנו משחקים יחד כבר כמה חודשים, הם מבינים טוב יותר את עצמם ואת הליגה. אני מקווה ההיעדרות של תומאס לא תשפיע, ששחקנים אחרים יחפו עליו. אני לא יודע כלום על המשחק מול הפועל תל אביב, באתי לדבר על מלאגה, לא הגיוני בשבילי לדבר על זה עכשיו. לא מכיר את הבלגן שמסביב, אני והשחקנים חושבים רק על המשחק. משחק נוח? אני לא חושב שהמילה הזו קיימת בלקסיקון שלנו, כל המשחקים קשים".

חואן פלאסה מאמן היריבה התייחס למשחק ואמר: "אנחנו מתכוננים למפגש כמו שהתכוננו למילאנו. בביתה מכבי מאוד חזקה, הם ניצחו יריבות חזקות מאוד שאמורות להגיע לפיינל פור. אנחנו רוצים לסגור את הסיבוב הראשון בצורה טובה עם מאזן של שבעה ניצחונות ושמונה הפסדים ולשם כך אנחנו צריכים לנצח בהיכל". פלאסה יחסר במשחק הזה את דרגאן מילוסבלייביץ' הגארד הסרבי הפצוע.

עוד בנושא

רמי כהן: "פגיעה כזו מצד ערוץ הספורט לא יכולה לעבור בשקט"
בדרך החוצה מירושלים? פרפרוגלו במשא ומתן עם א.א.ק אתונה
כששחקני גולדן סטייט הסתלבטו על הלבוש של כספי: פרק 3 בסדרה

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. אבי כהן
עוד מבחן. נבן ספאחיה/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully