וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיו, בן דוד וקלאוס לא התאמנו בשל פציעות. מכבי חיפה: "לא הושעו"

27.12.2017 / 14:57

השלושה הגיעו לאימון, נבדקו והוחלט להעבירם לשיקום במסגרת מכון לרפואת ספורט במהלך השבוע הקרוב. מהמועדון נמסר: "הותאמה להם תכנית אימונים מיוחדת". מאס: "הפציעה של בוזגלו מצערת"

עריכת וידאו:ניר חן

שחקני מכבי חיפה קלאוס, קאיו ושי בן דוד לא התאמנו עם הקבוצה היום (רביעי). השלושה הגיעו למתחם אך לא הורשו להתאמן בטענה שהם סובלים מפציעות. במכבי חיפה הדגישו שאין קשר לעובדה שחלקם לא נכחו במשחק בטרנר.

מהמועדון נמסר בתגובה: "בניגוד לפרסומים, השלושה לא הושעו מהאימונים. הם סובלים מפציעות ולכן הותאמה להם תכנית אימונים מיוחדת במרכז לרפואת ספורט למשך השבוע הקרוב". בחיפה הבהירו כי עמית זנטי (שבכל מקרה לא נמצא בסגל בגלל מחלוקת עם המועדון) ישוב לאימונים בשישי.
בחיפה הבהירו כי מוחמד אלאך החליט להעביר את הטיפול בשלושת השחקנים למכון לרפואת ספורט. "הטיפולים ייעשו בפיקוח של הצוות המקצועי במהלך השבוע הקרוב", אמרו.

עוד בנושא:

אסי בוזגלו: "כל מה שברקת עשתה במשך עשור, ירד לטימיון בערב אחד"
ניר דוידוביץ': "באיטליה גיליתי אנשים שחזרו מרצועה צולבת בפעם הרביעית"
מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת ומפגיעה במיניסקוס
דקל קינן בראיון: "הסגל של מכבי חיפה רחב מדי, אין כאן היררכיה"

קאיו, מכבי חיפה, רוסלן ברסקי, הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא התאמן. קאיו/ברני ארדוב

אחרי שקיבל אתמול את הבשורה הקשה על קרע נוסף ברצועה הצולבת, מאור בוזגלו הגיע היום לאימון מכבי חיפה בכפר גלים ושוחח עם השחקנים. חבריו ניסו לעודד אותו והביעו תמיכה בשחקן, שמאוחר יותר שוחח גם עם הצוות המקצועי. השחקנים אמרו לבוזגלו: "תחסר לנו מאוד. כולם כאן תומכים בך ואוהבים אותך". רוב מאס דיבר באסיפה על ההפסד לבאר שבע. מי שמשמש כמאמן זמני עד הגעת המאמן הקבוע, אסף את השחקנים ואמר להם: "הסיטואציה שקרתה במשחק לא נעימה. הפציעה של מאור בוזגלו מצערת מאוד".

חיפה מתכוננת למשחק מול הפועל עכו, כשגורמים במועדון סיפרו שמאס לוחץ על מוחמד אלאך לצרף מאמן במהירות האפשרית. כזכור, ההולנדי כבר הבהיר שהוא לא רוצה לשמש כמאמן, והגיע לכאן כדי לסייע לצוות המקצועי בעבודתו. אלאך כבר הבהיר להנהלה כי ינסה למצוא מאמן מתאים תוך שבועיים.

אופיר מזרחי עשוי לתפוס את מקומו של בוזגלו הפצוע בהרכב מול עכו. "אם ננצח נצבור ביטחון. חייבים ליצור רצף של שני ניצחונות רצופים כדי לשמור על סיכוי קטן לפלייאוף העליון", אמר אחד השחקנים. "כמו שזה נראה עד עכשיו, הסיכוי שנגיע לפלייאוף העליון נמוכים מאוד. רק שינוי קיצוני יוביל אותנו לשם". לפני המשחק יתקיים טקס פרידה מקפטן הקבוצה, דקל קינן.

עוד באותו נושא

דקל קינן בראיון: "הסגל של מכבי חיפה רחב מדי, אין כאן היררכיה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully