וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפני: "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז. זה עוד לא נגמר"

קפטן מנצ'סטר סיטי טוען שסיפור האליפות רחוק מלהיות גמור, זאת למרות שניצחון על ניוקאסל (21:45, בספורט 2) יעלה את הפער בפסגה ל-15 נקודות: "אנחנו חייבים לשמור על ריכוז"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי בעונה נהדרת. היא נמצאת במקום הראשון בפרמיירליג ויכולה להגדיל את יתרונה על פני מנצ'סטר יונייטד ל-15 נקודות אם תנצח הערב (רביעי, 21:45, שידור בספורט 2) את ניוקאסל. גם בגביע הליגה סיטי עדיין בעניינים, והיא תפגוש בשלב חצי הגמר את בריסטול סיטי. את שלב הבתים בליגת האלופות הסיטיזנס עברו בקלילות וסיימו את הבית שלהם במקום הראשון ואם כל זה לא מספיק, הם משחקים כדורגל מלהיב ומשובח.

קפטן הקבוצה, וינסנט קומפני, הגיע למנצ'סטר בעונת 2008/09 מהמבורג הגרמנית ומאז הפך לשחקן הרכב קבוע. לצערו, מאז עונת 2015/16 הוא סובל מפציעות שמונעות ממנו לשחק. הבלם בן ה-31 שיחק העונה ב-8 משחקי פרמיירליג. הוא נפצע כבר אחרי שלושה מחזורים, ואחרי שחזר מפציעה הספיק לשחק ארבעה משחקים נוספים בלבד לפני שנפצע שוב. כרגע הוא בריא, והוא מקווה להישאר כזה על מנת לקחת חלק פעיל בעונה הנפלאה של קבוצתו.

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו: "להוציא 300 מיליון ליש"ט זה לא מספיק"
יורגן קלופ: "לאנשים אין סבלנות, חושבים שאנחנו לא מתקדמים מספיק מהר"
רביעי באנגליה: ניוקאסל תנסה לעצור את מנצ'סטר סיטי

שחקן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני חוגג עם חבריו לקבוצה. רויטרס
"חשוב שנשמור על התשוקה". קומפני חוגג עם חבריו לקבוצה/רויטרס

"אסור לנו להוריד את הרגל מהגז. שום דבר לא נגמר", אמר הבלגי, שטען שעל פי ניסיון העבר שלו סיפור האליפות עדיין לא גמור. "אנחנו צריכים להמשיך לדחוף ולא להפסיק. יש לנו עונה מדהימה עד כה, אבל זה לא ישנה שום דבר אם לא נסיים אותה כמו שצריך. זו הפעם הראשונה שפתחנו פער כזה בצמרת. זה לא מרגיש שונה, אבל זה מפתיע". קומפני ישמח לזכות באליפות שלישית ודיבר על האפשרות: "אנחנו משחקים כדי לזכות בתארים ובאליפויות. אנחנו בעמדה טובה, אנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולשחק כדורגל טוב. חשוב שנשמור על התשוקה. יש לנו סגל מלא בווינרים ואני מאמין בנו".

עוד באותו נושא

ז'וזה מוריניו: "להוציא 300 מיליון ליש"ט זה לא מספיק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully