וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן הנחה את קובאצ'יץ': "אל תעזוב את מסי לרגע"

בספרד חשפו שהמאמן אשם בשער הראשון בקלאסיקו, הפרשנים המשיכו לבקרו: "השתפן וחיקה את מוריניו". קרבחאל מגונן: "קובאצ'יץ' לא שגה, הוא בסך הכל נצמד להוראות שקיבל"

one

ארבעה ימים חלפו מאז ה-0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד בקלאסיקו, וספרד עדיין עוסקת בהחלטות הטקטיות השנויות במחלוקת של זינדין זידאן. אחת השגיאות המרכזיות, שבגינן הבלאנקוס אף ספגו את השער הראשון, הייתה השמירה האישית שהוצמדה לליאונל מסי, שסייעה לקטלונים לכבוש את השער הראשון בקלות. ההילוכים החוזרים המהלך ממחישים כיצד מתאו קובאצ'יץ', האיש שעצירת ליאונל מסי הוטלה עליו, נשאר צמוד לפרעוש גם כשסרג'י רוברטו ולואיס סוארס מתקרבים בחופשיות גדולה אל עבר השער של הבלאנקוס.

היה מי שהניח שקובאצ'יץ' הונחה לזנוח את השמירה האישית של מסי במקרים כאלו ושהשגיאה הייתה שלו, אבל בספרד מצאו תיעוד של זידאן מנחה בעצמו את הקשר "להיות צמוד למסי ב-100 אחוז מהמקרים, על כל המגרש".

עוד בנושא

דיווח: פלורנטינו פרס יציע לכריסטיאנו רונאלדו המתוסכל חוזה חדש
דיווח: ריאל מדריד תנסה לרכוש את מאורו איקרדי או סרחיו אגוארו
לבן בחלום שחור: הקלאסיקו העצוב של אוהד ריאל מדריד

מאמן ריאל זינדין זידאן עם מתאו קובאצ'יץ'. GettyImages
התחפש למוריניו. זידאן עם קובאצ'יץ' בקלאסיקו/GettyImages

הביקורות כלפי זידאן גוברות, בין היתר בעקבות התפקוד של קובאצ'יץ'. ב"מארקה" השוו את ההחלטה הטקטית של המאמן לזו של ז'וזה מוריניו, שהציב את פפה כקשר ששמר את מסי אישית בקלאסיקו אחר. "ברגע שהוא חיקה את האסטרטגיה של מוריניו, הוא הפסיק להיות זידאן", נכתב. "זידאן האמיתי היה משחק עם שלישיית BBC גם בקלאסיקו ונותן לאיסקו חופש פעולה, אבל הוא השתפן".

אמש התראיין דני קרבחאל ל"אס" והתייחס להחלטה של זידאן ולחלק של קובאצ'יץ' בשער: "באותו רגע, מתאו העדיף לכסות את מסי במקום לשמור על ראקיטיץ'. אלה החלטות שמקבלים תוך כדי משחק, ואתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה. אני לא חושב שהוא טעה ולמען האמת, הוא היה אחת מנקודות האור הבודדות שלנו במשחק".

המגן אף סיפר על התחושות לאחר הקלאסיקו, במהלכו הורחק בעקבות נגיעת יד ברחבה. "לא הצלחתי לישון כל הלילה, הרצתי את כל המהלכים בראש, אבל בתור ספורטאים אנחנו חייבים לזכור שהשמש זורחת למחרת וחייבים להתאושש. אנחנו ריאל מדריד. אנחנו חלק ממועדון שעשה הכל בעבר, ואני משוכנע שאפשר למחוק את הפער מברצלונה ולזכות באליפות. אנחנו עוד לא הפסדנו אותה, וברצלונה עוד לא לקחה אותה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל סופג כרטיס אדום. רויטרס
"לא ישנתי בלילה". קרבחאל מורחק בקלאסיקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully