וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס נבחרי השנה: תומר חמד נבחר לכדורגלן השנה, עומרי כספי לכדורסלן

השניים נבחרו על ידי הקהל בבית, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר זכה בפרס מפעל חיים: "הפרס הזה הוא של כולנו". דולגופיאט ספורטאי השנה של הוועד האולימפי, אשרם זכתה אצל הנשים

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם שרת הספורט מירי רגב. יח"צ,
בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם אשתו נילי ועם שרת התרבות והספורט מירי רגב/יח"צ

טקס חלוקת פרסי מצטייני השנה מטעם משרד התרבות והספורט נערך הערב (שלישי) ובו הוכרזו כמובן הזוכים בשלל הקטגוריות השונות. זו השנה השלישית ברציפות בה חברו גופי הספורט המובילים בישראל למשרד התרבות והספורט לקיום הטקס הממלכתי. הפרסים הוענקו מטעם משרד התרבות והספורט, הטוטו, הוועד האולימפי בישראל, הוועד הפראלימפי בישראל, התאחדות "אילת" לענפי ספורט תחרותיים לא אולימפיים וכמובן "אתנה", הפרויקט הלאומי לקידום ספורט הנשים בישראל. בנוסף זכה בעלי מכבי חיפה יעקב שחר בפרס מפעל החיים כהוקרה על פעילות מצטברת בתחום הספורט בישראל.

ספורטאי השנה מטעם הוועד האולימפי: ארטיום דולגופיאט
ספורטאי השנה - התאחדות אילת: גיא פירר
ספורטאי השנה - הוועד הפראלימפי: מארק מלייר
ספורטאית השנה - הוועד האולימפי: לינוי אשרם
ספורטאית השנה - הוועד הפראלימפי: מורן סמואל
מאמן השנה - הוועד האולימפי: סרגיי ויסבורג
מאמן השנה - התאחדות אילת: בני קוגן
מאמן השנה - הוועד הפראלימפי: יעקב ביננסון
ספורטאי/ת צעיר/ה - הוועד האולימפי: מאיה מוריס ותום ראובני
ספורטאי/ת צעיר/ה – התאחדות אילת: יוליה סצ'קוב ושמעון סמוטריצקי
ספורטאי/ת צעיר/ה – הוועד הפראלימפי: רוני אוחיון ועמי דדאון
נהיגה ספורטיבית: גב סלע

רשימת הזוכים שנבחרו על ידי הקהל בבית:
כדורגלן השנה: תומר חמד
כדורגלנית השנה: לי פלקון
כדורסלן השנה: עומרי כספי
כדורסלנית השנה: נעמה שפיר

"אני אוהב ספורט", אמר יעקב שחר. "בעבר כספורטאי פעיל ולאחר מכן כתורם לקידום ספורטאים מצטיינים ובעיקר למועדון הכדורגל מכבי חיפה. אני עושה זאת באהבה וברצון טוב. אני מאוד שמח על ההישגים של הספורטאים בהם אנו תומכים, ועל מכבי חיפה שאותה הפכנו מקבוצת כדורגל למועדון. בעונת האחרונות התוצאות שלנו על המגרש אינן מחמיאות, אבל אוהדים רבים מלווים בדבקות את הקבוצה במשחקי הבית והחוץ ומתנהגים בצורה הראוייה לציון, זה נותן לנו הרבה כוח להמשיך וזה מעיד על חוסנו של המועדון. ההערכה הזו שניתנת לי היום היא מקור גאווה לי, למשפחתי, לכל האנשים הנפלאים המלווים אותי שנים רבות, לעובדי המועדון המסורים ולאוהדים הרבים שלנו בכל הארץ, הפרס הזה הוא של כולנו".

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב (הליכוד) אמרה באירוע: "שנת 2017 הביאה עימה הישגים רבים לספורט הישראלי. הספורטאים הישראלים המשיכו להביא לנו גאווה רבה בתחרויות הבינלאומיות הרבות ועמדו פעמים רבות על פודיום המנצחים. יחד עם זאת, על אף ההצלחות, אנו יודעים שהספורט בישראל רחוק ממימוש הפוטנציאל שלו. אין ספק שכולנו צריכים לחשב מסלול מחדש! רבים טוענים בפניי כי יש בספורט הישראלי הרבה עסקונה. אני אומרת שיש הרבה אינטרסים ולחצים והגיע הזמן להניח אותם בצד, אין ספק שניהול מקצועי ואיכותי הוא אחד הגורמים המרכזיים שיצעידו את הספורט הישראלי קדימה. לכן, הנחיתי את מנכ"ל משרדי לקבוע לראשונה שרמתם המקצועית ואיכותם של המנהלים ויושבי הראש של האיגודים, יהיו תנאי סף לקבלת תמיכה ממשלתית. אנחנו נדרשים למנהלים ברמות הגבוהות ביותר, שמבינים ספורט, אוהבים ספורט, מנוסים בניהול ומחוייבים עמוקות להצלחת הספורט הישראלי. אנחנו נשנה את זה, כמו ששינינו הרבה דברים בשנתיים האחרונות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זוכי טקס פרסי הספורט 2017. יח"צ,
ברכות לזוכים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully