וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "מצפה להתנהגות ספורטיבית כפי שהורגלנו מהאוהדים שלנו"

25.12.2017 / 23:06

גם בעלי הפועל באר שבע שמעה את הקריאות האלימות לעבר מאור בוזגלו, שנפצע במדי מכבי חיפה: "כאב לי לראות את הפציעה שלו". ברק בכר אחרי הניצחון: "היה חשוב לחזור לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות"

ברני ארדוב

שמונה ימים אחרי ההפסד למכבי נתניה, חזרה הערב (שני) הפועל באר שבע לנצח. האדומים עשו את זה עם 0:2 ביתי מול מכבי חיפה בזכות שער עצמי של אליסון דוס סנטוס (10) ושער של אנתוני וואקמה (89) וחזרה אל המקום הראשון בליגת העל עם 33 נקודות, אחת יותר מהפועל חיפה השנייה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
בוזגלו יעקב: "תהיה קללת בוזגלו על העיר באר שבע"

עם זאת, שיחת היום בבאר שבע הייתה הפציעה של מאור בוזגלו, שחקן העבר של הקבוצה, שהתקבל בצורה מעורבת על ידי הקהל בטרנר בחזרתו לאצטדיון למפגש מול האקסית. לפני המשחק בוזגלו קיבל זר פרחים מבעלי הקבוצה אלונה ברקת, שהודתה לשחקן על התרומה שלו להישגי הקבוצה בשנתיים האחרונות. רבים מאוהדי הקבוצה מחאו כפיים ועודדו, בעוד רבים קיללו ושרקו בוז לבוזגלו, גם כשירד פצוע מהמגרש. ברקת צייצה בסיום המשחק: "כאב לי מאוד לראות את פציעתו של מאור בוזגלו. אני מצפה להתנהגות ספורטיבית כפי שהורגלנו מהאוהדים שלנו בשנים האחרונות. אני מאחלת החלמה מהירה למאור".

מאור בוזגלו מקבל פרחים  אלונה ברקת. ברני ארדוב
מצפה ליותר. ברקת עם בוזגלו/ברני ארדוב

מאמן האלופה ברק בכר אמר בסיום: "היה חשוב לחזור לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, ניצחנו נגד קבוצה טובה מאוד, ולפעמים לא צריך להתנצל על המשחק פחות טוב אלא לדעת להבקיע, לנצח, ולהמשיך קדימה. אני לא אוהב ישר להסיק מסקנות, אבל בגדול אני יודע שלא היינו מספיק קרובים, נתנו להם ללחוץ אותנו ולהגיע בקלות לשער שלנו. נשמח קצת, כי זה מגיע לנו אחרי תקופה אינטנסיבית. אנחנו חוזרים לחייך קצת. הסדקים האלו רק מאתגרים אותנו וגורמים לנו להיות יותר טובים". על הפציעה של מאור בוזגלו: "הבנתי שזו אותה ברך שהוא נפצע בה בעבר, גם אני עברתי פציעות ברכיים ואני יודע מה זה, כך שאני מקווה שהוא יחזור מהר. אני מאחל לו החלמה מהירה כי אני מאוד אוהב אותו כשחקן וכאדם".

בכר המשיך ואמר: "אנחנו צריכים להתנצל שניצחנו? התחלנו מצוין, הייתה ירידה ונתנו למכבי חיפה להרגיש בנוח ולבעוט לשער. נהיה חייבים לתקן את זה, אבל גם צריכים לפרגן למכבי חיפה שבאה לשחק כדורגל וללחוץ ושיחקה טוב". על המערך שלו: "לא המשכתי את המערך הקודם, זו שיטה אחרת לגמרי וגם שיחקנו נגד קבוצה ששיחקה בצורה אחרת לחלוטין. פתחנו מצוין ויכולנו להוביל 0:2 או 0:3 בפתיחת. אחר כך ירדנו קצת. בגדול עשינו משחק טוב ותמיד אפשר לשפר". על בוזגלו: "זה עצוב מאוד מה שקרה ואני מקווה שזה לא רציני. הוא היה פה ארבע שנים ואנחנו אוהבים אותו, זה מצער לשמוע. אני בטוח שהוא יחזור ומקווה שכמה שיותר מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
ברק בכר/ברני ארדוב

קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון אמר על המשחק ומצב הקבוצה: "אני מקווה שהשבוע שעבר היה רק מעידה חד פעמית. מול מכבי נתניה רצינו לתקן, אבל התוצאה הייתה לרעתנו. היום קודם כל הדבר הכי חשוב הוא שלוש נקודות. לא נעים היה לראות את מאור בוזגלו נפצע, כבודו במקומו מונח, הוא חלק חשוב מההיסטוריה של הפועל באר שבע. לא ראיתי מה קרה ואני מקווה שזה לא רציני".

וובה בראון, שפתח בהרכב, אמר: "מאור חבר טוב שלי ואני רוצה לאחל לו החלמה מהירה ושנראה אותו שוב במגרשים". על המשחק עצמו אמר בראון: "אני רוצה לשחק וזה לפני הכול. אני מרוצה בכל תפקיד ששמים אותי ואתן בכל מקום את 100% שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully