וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו נפצע בברכו, מירר בבכי והוחלף. אביו תקף: "תהיה קללה על העיר הזאת"

25.12.2017 / 21:35

יעקב בוזגלו מירר בבכי אחרי הפציעה של מאור בברכו הפגועה, ותקף את אוהדי באר שבע. הכדורגלן חש שמדובר בפציעה קשה ואמר שהרגיש תזוזה בברך, ויעבור בדיקת MRI בשלישי. מאס: "אנחנו בדרך הנכונה"

ברני ארדוב
מאור בוזגלו, מכבי חיפה, אחרי שנפצע. ברני ארדוב
מאור בוזגלו כואב/ברני ארדוב

מראות מדאיגים בטרנר. מאור בוזגלו חזר היום (שני) לאצטדיון טרנר לראשונה מאז עזב את הפועל באר שבע, אך שחקנה של מכבי חיפה נאלץ לעזוב את המגרש אחרי 33 דקות בלבד בשל פציעה בברכו. בוזגלו ירד מכר הדשא כואב כשהוא ממרר בבכי וירד ישירות לחדר ההלבשה. בוזגלו סובב את ברך ימין 15 שניות מפתיחת המשחק אך ניסה להמשיך לשחק. בוזגלו נבדק על ידי רופא הקבוצה אך חומרת הפגיעה עדיין לא ברורה.

מהקבוצה נמסר שהוא יעבור מחר (שלישי) בדיקת MRI על מנת לברר את חומרת הפציעה. בחיפה מקווים שמדובר בפציעה במיניסקוס או ברצועה הצדית ולא ברצועה הצולבת. "נתמוך במאור ונחזיק לו אצבעות בבדיקה מחר. נקווה שהוא יחזור תוך מספר שבועות למגרשים", אמרו במועדון.

גם במשפחת בוזגלו נרשמה דאגה גדולה, ואביו של השחקן, יעקב בוזגלו, נראה בוכה ליד חדרי ההלבשה, כשהוא משוחח עם המנכ"ל אסף בן דב והמנהל הטכני מו אלאך. מאור בוזגלו ירד לטיפול בחדר ההלבשה ואמר שהרגיש תזוזה בברך. רוב מאס, המאמן הזמני של מכבי חיפה, אמר בהפסקה ש"אנחנו עדיין לא יודעים, נצטרך לחכות ולראות", אבל השחקן עצמו חש שמדובר בפציעה קשה והביע חשש בפני סובביו.

פציעתו הקשה הקודמת, באותה ברך בדיוק (ברך ימין) בהפועל באר שבע הייתה נגד הקבוצה איתה הוא משחק כיום - מכבי חיפה, במשחק חוץ בחיפה. בנוסף, השחקן סבל מקרע ברצועה הצולבת ברגל השנייה במדי מכבי תל אביב בשנת 2009. בוזגלו גם פיספס חודשיים בנובמבר 2015 אחרי שעבר ניתוח בקע.

עוד לפני המשחק, נערך טקס לכבודו של בוזגלו, שקיבל פרחים מאלונה ברקת. מספר אוהדים מקומיים שרקו לבוזגלו בוז, אך היו אחרים שגם מחאו לו כפיים והודו לו על תרומתו למועדון.

יעקב בוזגלו אמר לערוץ הספורט במהלך השידור על הפציעה ש"זה נראה לא טוב, זה בברך שבה נפצע, נקווה לטוב". עם זאת, בוזגלו האב הביע כעס על התגובות מיציעי באר שבע, ואמר: "לשמוע את הקהל של באר שבע היום היה בושה וחרפה, אני לא מאמין, זה לא יעלה על הדעת. ארבע שנים הוא כיכב פה, והיום הם שרו 'בוזגלו מת'. אני בטוח שעוד תהיה קללת בוזגלו על העיר הזאת".

עוד בנושא:

הרבה מעבר לכסף: כל הסיבות לפרידה של מאור בוזגלו והפועל באר שבע
מבחן מסכם: כמה אתם באמת יודעים על הקריירה של מאור בוזגלו?
מו אלאך החליט: לא יבוצעו שינויים גדולים בהרכב מכבי חיפה עד תום העונה

אביו של מאור בוזגלו יעקב בוזגלו ממרר בבכי. ברני ארדוב
אביו של מאור בוזגלו יעקב בוזגלו ממרר בבכי/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה רוב מאס אמר בסיום: "הייתה קבוצה אחת שהייתה דומיננטית, במיוחד במחצית השנייה, אבל לא קיבלנו את הפרס הראוי עם גול. בכל מקרה הראינו סימנים טובים לקראת העתיד. הם נמשיך לתקוף ולחשוב התקפה, הגול והתוצאות יבואו בסוף. אנחנו בדרך הנכונה". על ההרכב: "אני פה שבועיים וזו הדרך שלי לעשות את הדברים, אני מאמין בכולם בקבוצה הזאת אבל אני לא שופט את העבר אלא רק את ההווה".

על מאור בוזגלו: "אני עוד לא מה מצבו, אבל מקווה שזה לא כזה גרוע. הוא מאוד רצה לעשות משחק טוב, וזה תמיד מתסכל לסיים משחק חשוב כל כך ככה". על המטרות של מכבי חיפה העונה: "המטרה היא לנצח כמה שיותר משחקים, אבל עכשיו צריך לבחון את זה יום אחרי יום, להתחיל להשיג תוצאות ולהחליט מה נכון ומה לא נכון. אני רואה הרבה דברים חיוביים בקבוצה, היא נלחמת ודומיננטית, אבל כנראה שצריך לסבול לא מעט כדי להשיג תוצאות".

בלם מכבי חיפה רמי גרשון: "מתסכל שלא כבשנו, אנחנו משחקים טוב במשחקים האחרונים ולא מצליחים לתרגם את זה לתוצאות ונקודות. אבל אנחנו צריכים להיות שמחים מהצד השני של המטבע ומהצורה בה שיחקנו". על רוב מאס: "זה לא מוזר, אנחנו כשחקנים מקצוענים צריכים לעשות את העבודה שלנו. כרגע הוא המאמן וזה המצב, אנחנו מתרכזים בזה ובעבודה ובמה שצריך לעשות".

יעקב בוזגלו ממרר בבכי. ברני ארדוב
יעקב בוזגלו ממרר בבכי/ברני ארדוב
יעקב בוזגלו עם מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך. ברני ארדוב
יעקב בוזגלו עם מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך/ברני ארדוב
מאור בוזגלו, מכבי חיפה, אחרי שנפצע. ברני ארדוב
מאור בוזגלו, מכבי חיפה, אחרי שנפצע/ברני ארדוב
מאור בוזגלו, מכבי חיפה, אחרי שנפצע. ברני ארדוב
מאור בוזגלו, מכבי חיפה, אחרי שנפצע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully