וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער העבר יעקב ויסוקר מת בגיל 87

ויסוקר נחשב לאחד הסמלים הגדולים של הפועל פתח תקוה והיה שותף לזכייה בשש אליפויות במהלך שנות החמישים והשישים. הפועל פתח תקוה: "המועדון מרכין את ראשו. הוא היה מגדולי שוערי ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרידה מסמל. יעקב ויסוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוער העבר יעקב ויסוקר הלך היום (שני) לעולמו בגיל 87. ויסוקר נחשב לאחד הסמלים הגדולים של הפועל פתח תקוה במדיה שיחק 15 עונות במהלך הקריירה. הוא היה שותף פעיל בהישגים הגדולים של המועדון בשנות ה-50 וה-60. בתקופה זו זכתה הפועל פתח תקוה בשש אליפויות, חמש מהן רצופות.

בנבחרת ישראל שימש ויסוקר כמחליפות של יעקב חודורוב. לאחר פרישתו ממשחק פעיל והדריך קבוצות נוער של הפועל פתח תקוה. אחיו הוא שוער העבר יעקב ויסוקר.

הפועל פתח תקוה פרסמה הודעת אבל בעקבות מותו של ויסוקר בה נכתב: "המועדון מרכין את ראשו עם פטירתו של יעקב ויסוקר ז"ל, אחד מגדולי שחקני הפועל פתח-תקוה בכל הזמנים. יעקב היה אחד מגדולי שוערי ישראל. אנו משתתפים בצער המשפחה".

שרת הספורט מירי רגב התייחסה למותו של שוער העבר ואמרה: "אוהדי הספורט והכדורגל בישראל כואבים את לכתו של אחד השוערים הגדולים ביותר שידע הכדורגל בארץ. הוותיקים שבינינו זוכרים את ימיה הגדולים של הפועל פתח תקווה שזכתה בשש אליפויות כשאת שערה נועל יעקב ויסוקר כשהוא מציג בכל משחק יכולת מרשימה. מאז, לא זכתה הפועל פתח תקווה באליפות נוספת - מה שמעיד עוד יותר על העוגן שהיווה יעקב בקבוצה. אני משתתפת בצער המשפחה, שדור העתיד שלה הולך בדרכו של יעקב ומצמיח שוערים חדשים ואיכותיים לכדורגל הישראלי".

הלווייתו של ויסוקר תיערך מחר (שלישי) בבית העלמין ירקון בשעה 13:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully