וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אירה ויגדורצ'יק פוטרה מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל

25.12.2017 / 17:30

הנהלת איגוד ההתעמלות התכנסה וערכה הצבעה חשאית בקרב 13 מחבריה, שבעה הצביעו בעד פיטוריה בעוד שישה התנגדו ולכן ההחלטה התקבלה. בסביבתה טוענים כי לא ניתן לפטר אותה

יוסי ציפקיס

בווידיאו: ההתכנסות הקודמת של איגוד ההתעמלות

הנהלת איגוד ההתעמלות התכנסה היום (שני) אחרי הצהריים כדי להכריע בשאלת פיטורי המאמנת אירה ויגדורצ'יק. 13 חברי הנהלת איגוד ההתעמלות הצביעו באופן חשאי. שבעה מחברי ההנהלה תמכו בפיטוריה בעוד שישה התנגדו ולכן ההחלטה עברה והמאמנת הוותיקה סיימה את תפקידה באופן סופי.

לפני כשבועיים נערך שימוע לפני פיטורים לוויגדורצ'יק, מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, ובסיומו הוחלט להביא להצבעה בהנהלת האיגוד את ההחלטה של יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד לפטר את המאמנת. שני חברי הנהלה ניסו הבוקר להביא לדחיית הישיבה הגורלית בטענה כי הם עדיין לא קראו את פרוטוקול השימוע, אך לא הייתה דחייה והישיבה התקיימה כמתוכנן. כבר בבוקר ההערכות דיברו על כך שעל פי מאזן הכוחות יש רוב בהנהלה לפיטורי ויגדורצ'יק. אם היה נוצר של מצב של שוויון בקולות, היה יושב הראש פלד זכאי להשתמש בזכותו לקול כפול ולהכריע בעד פיטורי המאמנת.

עוד בנושא
בנה של אירה ויגדורצ'יק: "השפילו את אימא שלי, אי אפשר לפטר אותה"

מאמן נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית אירה ויגדורצ'יק. יוסי ציפקיס
"איזו שחיתות היא חשפה?". ויגדורצ'יק/יוסי ציפקיס

פלד, שהחליף את יושב הראש הקודם אופיר פינס, היה זה שמינה את ויגדורצ'יק לתפקיד אחרי המשחקים האולימפיים. אלא שבחודש יולי האחרון, אחרי שהבין כי הוא חייב לעשות שינוי, הוא הביא להצבעה בהנהלה להזיז את ויגדורצ'יק מתפקיד המאמנת לתפקיד המנהלת המקצועית של כל מקצועות ההתעמלות האמנותית. ויגדורצ'יק סירבה לקבל את ההחלטה להזיזה מתפקידה ובחודשים האחרונים מתכתשים הצדדים עד שכאמור לפני שבועיים נערך למאמנת שימוע לפני פיטורים.

עורכי הדין של ויגדורצ'יק טוענים כי אי אפשר לפטר אותה, מאחר שהיא מוגנת מתוקף היותה חושפת שחיתויות באיגוד. על כך אמר הבוקר רזי פלד: "אני כבר מחכה ליום בו עורכי הדין של אירה ויגדורצ'יק ייקחו את הנושא הזה לבית המשפט. הם יצטרכו להוכיח אמת דיברתם ולהראות היכן בדיוק יש שחיתות באיגוד ואיזו שחיתות בדיוק אירה ויגדורצ'יק חשפה ביום בו הוחלט לפטר אותה".

עדכון: 12:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully