וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: הגדולות של הליגה האנגלית יזניקו את חגיגת חג המולד

החגיגה המסורתית של הפרמיירליג תצא לדרך בבוקסינג דיי, עם שמונה משחקים. טוטנהאם תארח את סאות'המפטון, צ'לסי נגד ברייטון של חמד וכיאל, יונייטד בבית נגד ברנלי וליברפול מול סוונסי

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
המאבק על המקום השני נמשך. קונטה ומוריניו/רויטרס

חגיגת חג המולד המסורתית של הליגה האנגלית תצא מחר (שלישי) לדרך עם שמונה משחקים שייערכו בבוקסינג דיי במסגרת המחזור ה-20, שיסמן גם את תחילתו של החצי השני של העונה. במוקד, משחקיהן של קבוצות הצמרת: טוטנהאם (תארח את סאות'המפטון), צ'לסי (מול ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל), מנצ'סטר יונייטד (בבית נגד ברנלי) וליברפול (תארח את סוונסי).

טוטנהאם - סאות'המפטון (14:30, ספורט1)

מעבר לצורך של התרנגולים בנקודות, על מנת לשפר עמדות במאבק על כניסה לטופ ארבע, שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו ירצו בוודאי לראות את הארי קיין מוצא את הרשת. אחרי השלושער שכבש לרשת ברנלי, החלוץ הלוהט השתווה למוחמד סלאח בראשות טבלת הכובשים בליגה וגם השווה את שיאו של אלן שירר לכמות שערים בשנה קלנדרית (36). מעבר לשבירת השיא הזה, קיין לוטש עיניים גם לעבר תואר המבקיע המצטיין של השנה באירופה, כאשר הוא רחוק שער אחד בלבד מהמוביל ליאונל מסי (שכבש 54). האורחים לא ניצחו בששת המחזורים האחרונים והם רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום.

צ'לסי - ברייטון (17:00, ספורט4)

אחרי שני ניצחונות רצופים (וגם העפלה לחצי גמר גביע הליגה) הבלוז נעצרו עם תיקו מאופס מול אברטון במחזור הקודם. האלופה, שתצטרך קרוב לוודאי להיפרד מהתואר בסוף העונה לטובת מנצ'סטר סיטי, ניצחה את חמשת משחקי הבית האחרונים שלה, ותנסה להמשיך במומנטום גם מול השחפים בניסיון להתקרב למקום השני. תומר חמד, שבישל במחזור הקודם ועזר לקבוצתו לקטוע רצף של שבעה מחזורים ללא ניצחון, יקווה לפתוח שוב בהרכב. גם בירם כיאל יצפה לקבל דקות בלונדון.

שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. רויטרס
יעקוף את מסי? הארי קיין/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ברנלי (17:00, ספורט2)

בשני המשחקים האחרונים, הקבוצה של ז'וזה מוריניו ספגה שערים מאוחרים והובכה. ראשית, השדים האדומים הודחו מגביע הליגה אחרי הפסד דרמטי לבריסטול סיטי מליגת המשנה, וגם הניסיון שלהם להתאושש מכך הסתיים ב-2:2 מאכזב מול לסטר סיטי. סגנית המוליכה תנסה לחזור למסלול הניצחונות כדי לשמור על המקום השני מפני צ'לסי וליברפול שרודפות אחריה. האורחת לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, וקשה להאמין שתעשה את זה באולד טראפורד, שם יונייטד ניצחה את כל משחקי הבית שלה העונה חוץ מהדרבי.

ליברפול - סוונסי (19:30, ספורט1)

אחרי המותחן באמירויות, בו המייטי רדס הצילו נקודה אחרי ששמטו יתרון כפול תוך דקות בודדות, הם אמורים להשיג ניצחון די בקלות מול נועלת הטבלה. אחרי פיטוריו של פול קלמנט, הברבורים הצליחו להשיג נקודה במחזור הקודם תחת הדרכתו של השחקן והמאמן הזמני, לאון בריטון והם חולמים על הפתעה שתעניק להם ניצחון רביעי בסך הכול העונה, כפי שהשיגו במפגש הקודם מול ליברפול (2:3 באנפילד בעונה שעברה).

משחקים נוספים (17:00):
בורנמות' - ווסטהאם (ספורט1)
האדרספילד - סטוק סיטי
ווטפורד - לסטר סיטי
ווסט ברומיץ' - אברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully