וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה למיטרבסקי: תנחת ברביעי לחתימה

25.12.2017 / 10:23

אחרי התלבטות, הקשר המקדוני שהמריא לארצו קיבל הודעה להגיע לישראל בתוך 48 שעות. הוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה. הבעלים יואב כץ יערוך אסיפה נוספת שתעסוק במקום הראשון

עריכה: מתן חדד

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (שני) לקשר המקדוני איגור מיטרבסקי כי היא החליטה להחתימו, זאת לאחר התלבטות שהייתה במועדון בימים האחרונים. מיטרבסקי סיכם את כל תנאיו, טיוטת החוזה הועברה אליו, והוא צפוי לנחות ברביעי בבוקר, לחתום על חוזה בקבוצה ולחזור לאימונים.

מיטרבסקי יהיה הזר החמישי של הפועל חיפה, שלא תצרף זר נוסף. המטרה היא לצרף שני ישראלים, כששמם של אחמד עאבד ואור אינברום הוזכר ופניה נעשתה לנציגיהם.

מיטרבסקי בן ה-26 התיר לאחרונה את חוזהו באיסטרה הקרואטית שנקלעה לבעיות כלכליות, והוא שחקן חופשי שיכול לחתום בכל קבוצה עוד לפני פתיחת חלון ההעברות של ינואר. מיטרבסקי ערך בעבר גם שתי הופעות בנבחרת מקדוניה הצעירה.

עוד בנושא
"בני בן זקן וגילי לבנדה יכולים להרים אחד לשני את הקריירה"
מכבי נתניה לא תעמוד בדרכו של ערן לוי אם יבקש לעזוב
הפועל באר שבע - מכבי חיפה: וואקמה, ויטור וטהא צפויים לפתוח

ריסטו מיטרבסקי, הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
נתקבלה החלטה להחתימו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

הבעלים יואב כץ החליט לערוך אסיפת קבוצה נוספת, שתעסוק שוב בנושא המקום הראשון. לפני שבועיים ערך כץ אסיפה שהנושא המרכזי בה היה "כיצד אפשר לחזור למקום הראשון", אולם כעת הוא ממתין לתוצאה במשחק הערב בבאר שבע לפני שיחליט על נושא השיחה. "אם מכבי חיפה תנצח, נעסוק בשאלה כיצד שומרים על המקום הראשון. זו השאיפה שלנו. לסיים את הסיבוב השני צמוד לבאר שבע ולמאבק בצמרת הגבוהה", אמרו בקבוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully